ادب الهی (کتاب دوم: مبانی تربیت)

ادب الهی (کتاب دوم: مبانی تربیت)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
%۱۰
۱۵۳,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۹۶
وزن:
۳۱۸ گرم
شابک:
9786006940083

معرفی کتاب

مجموعه پنج جلدی «ادب الهی» اثری انسان‌ساز است که با جمع‌آوری و تدوین و تنظیم آخرین سخنرانی‌های استاد بزرگ اخلاق، حاج آقا مجتبی تهرانی، توسط موسسه فرهنگی پژوهشی مصابیح الهدی به نگارش درآمده‌است.

جلد دوم این مجموعه با نام «مبانی تربیت»، به سراغ پایه‌های اساسی تربیت رفته است و در بیست و پنج جلسه، با درنظر گرفتن کامل شرایط شخص تربیت شونده، تمامی مراتب تربیت را تبیین نموده است.

اگر می خواهید با داعیان دیگرسازی آشنا شوید، یا تاثیر عبادت و طاعت را در تربیت صحیح بدانید، و به خصوص اگر از فرهنگ‌سازان جامعه هستید که عمل، سخن و افکار شما حتی بر یک نفر از انسان‌های آفریده‌شده جهان اثر دارد، با مطالعه این اثر مسیر دقیق و آشنای آن را در پیش بگیرید.

می‌توانید در بخشی از کتاب بخوانید:

((وقتی شیطان به معنای اعم وارد می شود, می خواهد دست انسان خالی باشد.حالا از هر بعدی که به این مساله نگاه کنید ابتدا در یک درجه پائینش در مورد امثال ما سعی می کند انسان را به سوی معاصی سوق دهد;اما اگر دید نمی توانداین کار را بکند و انسان به سمت معصیت نمی رود, سراغ حسنات او می رود. یعنی کاری می کند که در مرحله اول ,حسنه ای را انجام ندهد و در مرحله دوم حسنات را ترک کند. اگر به این امر موفق نشد در این جهت تلاش می کند که حسنات را انجام بدهد, اما...))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

ادب الهی (کتاب سوم: تربیت فرزند) ادب الهی (کتاب سوم: تربیت فرزند)
۱۰ %
۱۷۵,۰۰۰
۱۵۷,۵۰۰ تومان
ادب الهی (کتاب چهارم:حیا موهبتی الهی) ادب الهی (کتاب چهارم:حیا موهبتی الهی)
۱۰ %
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
ادب الهی (کتاب یکم: تادیب نفس) ادب الهی (کتاب یکم: تادیب نفس)
۱۰ %
۲۰۰,۰۰۰
۱۸۰,۰۰۰ تومان
مجموعه ادب الهی (پنج جلدی) مجموعه ادب الهی (پنج جلدی)
۱۵ %
۷۴۰,۰۰۰
۶۲۹,۰۰۰ تومان
ادب الهی (کتاب پنجم:تربیت مربی) ادب الهی (کتاب پنجم:تربیت مربی)
۱۰ %
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها