بنر پویش صندوق اربعین

اخلاق جلد دوم

اخلاق جلد دوم

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲۵۰,۰۰۰
%۱۰
۲۲۵,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت بلند
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۴۶۸
وزن:
۳۶۴ گرم
شابک:
9786226947497

معرفی کتاب

اخلاق و سیر و سلوک

  دین برای آن است که انسان مسیری به سمت خدا را طی کند و تمامی کتاب و سنت را در بر می گیرد . در مسیر سیر و سلوک علاوه بر توجه به مسائلی که در رساله های عملیه تبیین شده است باید به نکاتی توجه کرد که در رتبه بعدی است و در هیچ رساله ای ذکر نشده است و ضرورتا یک حکم شرعی خاص و مشخص از آن استخراج نشده است ولی غفلت از آن دین داری را از بین می برد و حرکت انسان به سمت کمال را با مشکلاتی مواجه می کند و ممکن است انسان در این سفر به مقصد نرسد و یا سرعت آن برای رسیدن به مقصود به کندی صورت بگیرد.

در این مسیر وجود راهنما و استاد لازم است تا انسان را نسبت به مسائلی که در این راه وجود دارد آگاه کند و دست گیر او باشد در کتاب اخلاق و پند هایی بر سیر و سلوک مطالب مهم درباره آداب سیر و سلوک عملی که توسط استاد حضرت آیت الله عبدالکریم حق شناس بیان شده در یک جا جمع شده است تا اهم مواردی که سالک الی الله از ابتدای ورود به این وادی باید انجام دهد را در دسترس خوانندگان قرار دهد.

" آن کسانی که زهد داشته باشند، جایشان بهشت است. زاهد کیست؟ سید بن طاووس فرمود: زاهد حقیقی کسی است که ترک محرمات کند ؛ مثلا جوان است و غرائزش هم برای هر چیزی کاملا مهیاست، اما خودش را کنترل می کند و دنیا را با تمام کشش و جاذبه ای که دارد، رها می سازد. این خیلی مهم است و زاهد حقیقی ، اوست" آنچه خواندید گوشه ای از مطالب این کتاب بود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مواعظ جلد اول مواعظ جلد اول
۱۰ %
آیت الله حق شناس
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
رهایی از تکبر پنهان رهایی از تکبر پنهان
۱۰ %
علیرضا پناهیان
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
مواعظ جلد دوم مواعظ جلد دوم
۱۰ %
آیت الله حق شناس
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
دفاتر ملکوتی 5 گام های سلوک دفاتر ملکوتی 5 گام های سلوک
۱۰ %
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
العبد (آیت الله بهجت) العبد (آیت الله بهجت)
۱۰ %
هیأت تحریریه موسسه فرهنگی مطالعاتی شمس الشموس
۲۵۶,۰۰۰
۲۳۰,۴۰۰ تومان
آشنایی با چند مفهوم کلیدی اخلاق آشنایی با چند مفهوم کلیدی اخلاق
۱۰ %
۲۷,۰۰۰
۲۴,۳۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها