آقای خوش تیپ

آقای خوش تیپ

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۵,۰۰۰
%۱۰
۴۰,۵۰۰
تومان
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۴۸
وزن:
۷۶ گرم
شابک:
9786225736498

معرفی کتاب

کتاب «آقای خوش‌تیپ» نوشته علی باباجانی داستان زندگی یکی از شهدای مدافع حرم است که در مجموعه قهرمان من منتشر شده است. بابک نوری هریس جوان تحصیل کرده و ورزشکاری از شهر رشت بود. هرکس ظاهر بابک را می‌دید خیال نمی‌کرد که او یک بسیجی فعال و خاکی باشد. او در جوانی دامنش را از گناه پاک نگه داشت و تلاش کرد با تمام انرژی و توانش خادم کشور و دینش باشد. در زمانه جنگ با داعش تمام تلاشش را کرد تا فرماندهان را راضی کند و بتواند در این جهاد با دشمن اسلام حضور پیدا کند و سرانجام موفق شد. در این کتاب کودکان با اخلاق و رفتار این جوان نخبه و باصفا آشنا می‌شوند و می‌بینند انسان اگر پای کار خدا و دینش بایستد چطور عاقبت به خیر می‌شود و به یک قهرمان جاودان تبدیل می‌شود.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

بابک با روحیه‌ی شاد و آرامش گفت:«ما نزدیک بیست و شش هفت روزه که اومدیم داخل خاک سوریه دو روزه که تو این موضع هستیم و تأمین جاده ایم برای این که بچه هامونو کسی اذیت نکنه بچه ها تو عملیاتن هم این سمت هم اون سمت که داریم یکی از دهاتهای اطراف بوکمال رو میگیریم و از اونجا وارد بوکمال میشیم برای گرفتن اونجا از دست داعشیهای تکفیری ان شالله که نابود بکنیم اونا رو از ریشه کنده بشن اینا به امید خدا بعد از گرفتن این منطقه بر میگردیم بوهوس و بعدش هم میریم توی خاک ایران به امید خدا دیگه بمونیم همونجا.» بابک کمی از بعضی‌ها دلگیر بود از کسانی که حرف‌های نامناسب به بچه‌های مدافع حرم می‌زدند. با این حال مهربانی و لبخندش را بیشتر کرد و ادامه داد:«من به پیام دارم برای کسایی که تو ایران فکر میکنند که ما اینجا هستیم و یه حرفهایی به ما میزنن که نامربوطه. عزیزای من ما اینجا هستیم برای این که داعشی‌های تکفیری وارد خاک ما نشن ما این جا هستیم واسه این که از ناموس خودمون دفاع بکنیم ما اینجا هستیم چون از اعتقاداتمون دفاع بکنیم آره عزیزای من شمام نگید مدافع بشار ما مدافعان حرمیم ما مدافعان ناموس کشورمونیم. عزیزای منید یا علی»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
سفر به جنوب سفر به جنوب
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۸,۰۰۰
۱۶,۲۰۰ تومان
ستاره من ستاره من
۱۰ %
حمیدرضا شاه آبادی - ناصر نادری
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 2) سلام بر ابراهیم (جلد 2)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
نردبان جهان نردبان جهان
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۳,۰۰۰
۱۱,۷۰۰ تومان
روایتی ساده از ماجرایی پیچیده روایتی ساده از ماجرایی پیچیده
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها