کتاب آفتاب در سجده

کتاب آفتاب در سجده

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۶۰,۰۰۰
%۱۰
۵۴,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۰۲
وزن:
۱۰۸ گرم
شابک:
9786222852009

معرفی کتاب

در غفلت این زمانه، خواندن و شنیدن از مردی که تمام وجودش خدا، ذکرش خدا، نشانش خدا، راهش خدا، و همۀ شئونش خدا بود. شنیدن رفتار ایشان روح آدمی را جلا می‌دهد. از معرفتش نسبت به خانه خدا، از نماز های پر ذکرش،از مهربانی‌اش نسبت به خادمان منزل، از الطافش نسبت به جزامی ها، از ایستادگی‌اش در برابر ظلم، از امانت داری ‌اش، از خطبه های آتشینش در مجالس امویان، از سجده های بی پایانش و از لحظه لحظه عمر مبارکش می‌شود جام معرفت پیاپی نوشید.

کتاب «آفتاب در سجده» به بیان صد برش کوتاه از زندگی و زمانه حضرت امام سجاد علیه السلام،به قلم خانم سمیه مصطفی پور می‌پردازد.

در برشی از کتاب می‌خوانید:

زیر ناودان طلا ایستاده بود پرده خانه خدا را گرفته بود و گریه میکرد. گفتند: «تو پسر رسول خدایی که پرچم شفاعت دست اوست. پس چرا این قدر گریه و زاری میکنی؟ گفت: «اینکه من با پیامبر نسبت دارم دلیل بر نجات من از عذاب الهی نیست. او کسی را شفاعت میکند که عمل صالح انجام دهد و از او راضی باشد. رحمت خدا هم به نیکوکاران نزدیک است و من نمیدانم که از نیکوکاران هستم یا نه.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

تویی به جای همه تویی به جای همه
۱۰ %
سید مهدی شجاعی
۲۸۰,۰۰۰
۲۵۲,۰۰۰ تومان
همنشین گل ها باش همنشین گل ها باش
۱۰ %
سید محمد مهاجرانی
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
با امام سجاد 3 - به سوی خوبی ها با امام سجاد 3 - به سوی خوبی ها
۱۰ %
غلامرضا حیدری ابهری
۶,۰۰۰
۵,۴۰۰ تومان
هر کسی حقی داره هر کسی حقی داره
۱۰ %
طیبه رضوانی
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
یادگار عاشورا یادگار عاشورا
۱۰ %
حمید گروگان
۵,۰۰۰
۴,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها