کتاب جز حکایت دوست

کتاب جز حکایت دوست

4.2

حماسه سجادیه (جلدسوم)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۴۲۰,۰۰۰
%۱۰
۳۷۸,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
گالینگور
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۳۸۸
وزن:
۴۶۶ گرم
شابک:
9786228044347

معرفی کتاب

کتاب «جز حکایت دوست» سومین کتاب از مجموعه حماسه سجادیه است که سید مهدی شجاعی آن را به رشته تحریر در آورده است. روایت این کتاب به ادامه بیان تاریخ و ابعاد شخصیتی امام سجاد علیه السلام میپردازد. در این جلد  قضایای بعد از عاشورا بیان می‌شود و از نقش امام سجاد علیه السلام سخن رانده می‌شود.در ادامه جنایات حکومت اموی به حمله لشکر یزید به مدینه و مکه ، هلاکت یزید و انصراف از حکومت توسط فرزندش و حکومت مروان اشاره می‌شود.از جذابیت های این کتاب روایتگری داستان تاریخی با زبان شیطان است.

در برشی از کتاب می‌خوانید :

من غمگینم! عمیقاً غمگینم ممکن است باور نکنید! ولی من حقیقتاً غمگینم ممکن است پیش خودتان فکر کنید شیطان که هیچ گاه غمگین نمی شود. چرا؟ چون تصویری که از من در ذهنتان دارید، عیش و نوش و بزن و بکوب و خوشگذرانی و خلاصه انواع ملاهی و مناهی است. ولی این طور نیست. هر موجودی در عالم دغدغه ها و غم و غصه های خودش را دارد.اصلاً موجود بی غم در عالم نیست. اگر داستان را برایتان بازگو کنم اگر ماهیت مشکل و مسأله را متوجه شوید، قطعاً به من حق میدهید که غمگین باشم.... اصلاً این توضیحات برای چیست؟ من چرا باید خودم را برای شما اثبات کنم؟ چرا باید شما را قانع یا توجیه کنم؟ چرا باید تلاش کنم که غمگین بودنم را باور کنید؟ به درک باور نکنید شما که برای من مهم نیستید اگر حرفی میزنم و توضیحی میدهم صرفاً برای ثبت در تاریخ است.تاریخ حواست به من هست؟ من به خاطر یار گرمابه و گلستانم معاویه غمگینم.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مجموعه حماسه سجادیه (سه جلدی) مجموعه حماسه سجادیه (سه جلدی)
۱۵ %
۱,۰۴۵,۰۰۰
۸۸۸,۲۵۰ تومان
کاشوب کاشوب
۱۰ %
نفیسه مرشدزاده
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
ادموند (جلد اول ) ادموند (جلد اول )
۹ %
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۶,۵۰۰ تومان
کشتی پهلو گرفته کشتی پهلو گرفته
۱۰ %
سید مهدی شجاعی
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
ادموند (جلد دوم) ادموند (جلد دوم)
۱۰ %
آمنه پازکی
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
سقای آب و ادب سقای آب و ادب
۱۰ %
سید مهدی شجاعی
۲۴۰,۰۰۰
۲۱۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها