کار فرهنگی باید جریان ساز باشد

کار فرهنگی باید جریان ساز باشد

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
%۱۰
۹۰,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۹۲
وزن:
۳۰۴ گرم
شابک:
9786008857181

معرفی کتاب

کتاب «کار فرهنگی باید جریان ساز باشد» یک اثر تحقیقی در حوزه فرهنگ سازی و فعالیت در حوزه تبلیغ و ترویج معارف دینی است که توسط مبلغ موفق کشوری حجت الاسلام محمدباقر نادم نوشته شده است. ایشان که سال‌ها در عرصه‌های مختلف و صحنه‌های متعدد به عنوان مبلغ فرهنگی و دینی حضور داشته‌اند و کسب تجربه نموده‌اند در این اثر پژوهشی مولفه‌هایی که برای جریان‌سازی فرهنگی باید رعایت شوند را برشمرده و نکات ارزشمندی برای تمام فعالان و مجاهدان عرصه فرهنگ و دین بیان نموده‌ است. همانطور که مستحضر هستید ایجاد تغییر و تحول در حوزه فرهنگ و رسانه فرآیندی پیچیده دارد و یک امر تخصصی است که افراد مجری باید به نکات مختلف و مهمی توجه نمایند که مطالعه این اثر می‌تواند برایشان راهگشا باشد چرا که پیش‌نیاز‌های امر تبلیغ، نکاتی که در طول اجرای کار تبلیغی باید در نظر داشته باشند و مولفه‌هایی که می‌تواند در این مسیر به موفقیت‌شان کمک نماید را با کمک مباحث این کتاب فرامی‌گیرند. گرچه مخاطب محوری این اثر حوزویان و مبلغان دینی هستند اما مطالعه آن می‌تواند برای تمام افرادی که در این عرصه دغدغه دارند همچون معلمان، فعالان فرهنگی، بسیجیان و مدیران فرهنگی که به نحوی می‌خواهند در حوزه ترویج گفتمان انقلاب اسلامی مفید واقع شوند، مثمر ثمر خواهد بود.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

یکی از عواملی که گاه از نظر و توجه متولیان فرهنگی دور می‌ماند و گاه منجر به شکست برنامه‌ها می‌گردد افراط در تراکم فعالیت‌های متنوع فرهنگی است. بنابر قاعده‌ای عرفی هر چقدر تعداد کمی فعالیت‌های فرهنگی کمتر باشد با استقبال بیشتری مواجه خواهد شد. باید توجه داشته باشیم که هر چقدر هم که توانایی و زمان و مجال خوب داشته باشیم دلیلی بر اجرای برنامه‌های متراکم و گسترده نداریم چرا که هر برنامه‌ی فرهنگی خصوصاً با قصد ماندگاری و جریان سازی نیازمند مشارکت و همراهی و همدلی مخاطب است. اگر مخاطب را با تعداد زیادی برنامه‌های متنوع مواجه کنیم هم مدت زمانی را که قرار است برای برنامه‌های فرهنگی صرف کند تقسیم کرده‌ایم و هم به نوعی مخاطب دل زده و خسته خواهد شد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

هنر و رسانه - بیان معنوی هنر و رسانه - بیان معنوی
۱۰ %
۷,۰۰۰
۶,۳۰۰ تومان
نقش رسانه های تصویری در زوال دوران کودکی نقش رسانه های تصویری در زوال دوران کودکی
۱۰ %
۱۴,۰۰۰
۱۲,۶۰۰ تومان
اینستالوژی اینستالوژی
۱۰ %
سید مجید حسینی
۱۶,۰۰۰
۱۴,۴۰۰ تومان
فردایی دیگر فردایی دیگر
۱۰ %
سید مرتضی آوینی
۱۰۴,۰۰۰
۹۳,۶۰۰ تومان
ذهنیت و زاویه دید  صفایی حائری ذهنیت و زاویه دید  صفایی حائری
۱۰ %
۹۸,۰۰۰
۸۸,۲۰۰ تومان
رستاخیز جان رستاخیز جان
۱۰ %
سید مرتضی آوینی
۹۶,۰۰۰
۸۶,۴۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها