چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم؟ (ویژه دختر های 12 تا 17 سال)

چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم؟ (ویژه دختر های 12 تا 17 سال)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۹۸,۰۰۰
%۱۰
۸۸,۲۰۰
تومان
رده سنی:
دختران جوان
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۹۶
وزن:
۱۷۶ گرم
شابک:
9786009751020

معرفی کتاب

کتاب «چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم؟» یک راهنمای خوب برای دختران نوجوانی است که قرار است تغییر و تحولات زیادی را در بدنشان مشاهده کنند. بسیاری از دختران هنگامی که متوجه شروع این تغییرات می‌شوند این احساس را پیدا می‌کنند که آن‌ها با دیگران فرق دارند و مشکلی برای آن‌ها پیش آمده ولی از اینکه در مورد این مسائل با بزرگترهای خود سخن بگویند شرم دارند. با مطالعه این اثر آگاه خواهند شد که تمامی این تحولات یک امر طبیعی و بخشی از دوران بلوغ محسوب می‌شود و در ضمن فرا می‌گیرند چطور خود را برای هر مرحله از تغییر آماده سازند و اگر در طول رخ دادن آن‌ها دچار ناراحتی و درد شدند چطور می‌توانند این امور را کنترل و مدیریت کنند. همچنین در این اثر به نوجوانان می‌آموزد در طول این دوران چه مراقبت‌هایی باید از پوست و بدن خود داشته باشند و برای حفظ سلامتی چه خوراکی‌هایی را باید مصرف کنند و از خوردن چه چیزهایی اجتناب کنند. در بخش دوم کتاب نیز در مورد برخی تغییرات که در روحیات و احساسات یک دختر نوجوان رخ می‌دهد سخن به میان آمده و تلاش کرده با راهنمایی‌های کوتاه و مفید به این افراد کمک کند تا این احساسات درهم پیچیده و بحران ساز را با کمترین آسیب و خسارت روحی از سر بگذراند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

وقتی چیزی به جسمت آسیب می‌زند اغلب برای دیگران قابل مشاهده است. والدین می‌توانند بریدگی‌ها، کبودی‌ها و جوش‌ها را ببینند. تو می‌توانی سردرد، درد رشد و گرفتگی عضلات را توضیح بدهی. اما وقتی مشکلات روحی داری، مردم متوجه نمی‌شوند مگر این که تو به آن‌ها بگویی. ناراحت یا عصبانی بودن مانند تب داشتن قابل مشاهده نیست به همین دلیل مهم است درباره‌ی مسائل صحبت کنی. به همان اندازه که به اشتراک گذاشتن احساسات مهم است انتخاب درست کسی که با او صحبت کنی نیز اهمیت دارد. بهترین افراد برای این که به سراغشان بروی کسانی هستند که بیش از همه از تو مراقبت می‌کنند. پدر و مادرت هم‌چنین می‌توانی با معلم‌ها، پزشکان و دیگر بزرگترهای قابل اعتماد صحبت کنی. همه‌ی این افراد می‌توانند کمک کنند تصمیم‌های خوب بگیری. آن‌ها می‌دانند چه زمانی مشکل جدی است.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

کلیدهای آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان کلیدهای آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان
۱۰ %
۱۷۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰ تومان
همه ی بدنم را خدا آفریده همه ی بدنم را خدا آفریده
۱۰ %
جاستین اس هولکام - لیندزی ای هولکام
۳۸,۰۰۰
۳۴,۲۰۰ تومان
اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب  شهید مطهری اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب  شهید مطهری
۱۰ %
۲۹,۰۰۰
۲۶,۱۰۰ تومان
محرمانه با فرزندم محرمانه با فرزندم
۱۰ %
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
چند کلمه حرف حساب درباره بدن چند کلمه حرف حساب درباره بدن
۱۰ %
۵۹,۰۰۰
۵۳,۱۰۰ تومان
پلنگ زخمی پلنگ زخمی
۱۰ %
تقی شجاعی
۱۰۵,۰۰۰
۹۴,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها