کلیدهای آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان

کلیدهای آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
%۱۰
۱۵۳,۰۰۰
تومان
رده سنی:
والدین
قالب:
-
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۴۲
وزن:
۲۶۴ گرم
شابک:
9789646181526

معرفی کتاب

مجموعه کتاب‌های « کلیدهای تربیت کودکان » برای پدران و مادران جوانی است که می‌خواهند به تجربه‌ای شیرین و موفق از پرورش فرزند دست یابند.

کتاب‌های این مجموعه همگی موضوع پرورش کودکان را پوشش می دهند، اما هر کدام محتوایی مستقل دارند، ازجمله آنها می توان به آثاری همچون: آمادگی برای زایمان، روش‌های مناسب و صحیح شیر دادن، روش‌های مقابله با بیماری‌ها، آسیب‌ها، آلرژی‌ها، تولد فرزند دوم، نقش پدر در تربیت کودک و… اشاره کرد که توسط نشر صابرین به کتاب‌رسان آمده‌اند.

در اثر مقابل، سارا رئیسی طوسی تلاش نموده‌است تا یا ترجمه دقیق و روان آثار دکتر کریستال.د.فریتاس، والدین را در انجام یکی از سخت‌ترین، ظریف‌ترین و مهمترین مراحل تربیت فرزندانشان یاری کند؛ این مرحله کمک به تشکیل «هویت جنسی» کودکان و نوجوانان است که در سنین مختلف محدوده ویژه‌ و متغیری داردو به صورت تدریجی آموخته می‌شود.

همگی می‌دانیم که آموزش‌های شتاب‌زده و ناشیانه مسائل جنسی به کودکان و حتی نوجوانان، به همان اندازه آسیب‌زا خواهد‌بود که تاخیر و کاستی در آموزش آنها؛ هر انسان در سنین مختلف مسیر رشد خود نیازمند است که به شیوه‌ای ایمن با این مساله آشنا شود و با چالش‌های احتمالی آن به شیوه‌ای آگاهانه مقابله کند، بنابر این نقش والدین در ارائه آشنایی به موقع و کافی این امر برای نسل‌های آینده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

و این اثر برخی از شیوه‌های صحیح و موفق این امر را به مخاطبان خود می‌آموزد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

کلیدهای رفتار با کودک سرسخت کلیدهای رفتار با کودک سرسخت
۱۰ %
۲۴۰,۰۰۰
۲۱۶,۰۰۰ تومان
کلیدهای پرورش اعتماد به نفس درکودکان و نوجوانان کلیدهای پرورش اعتماد به نفس درکودکان و نوجوانان
۱۰ %
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
بلند بگو نه بلند بگو نه
۱۰ %
زاک و کیمبرلی کینگ
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
۱۰ %
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
کلیدهای پرورش هوش عاطفی در کودکان و نوجوانان کلیدهای پرورش هوش عاطفی در کودکان و نوجوانان
۱۰ %
۲۱۰,۰۰۰
۱۸۹,۰۰۰ تومان
چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم؟ (ویژه دختر های 12 تا 17 سال) چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم؟ (ویژه دختر های 12 تا 17 سال)
۱۰ %
۸۹,۰۰۰
۸۰,۱۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها