چوپان و پلیس

چوپان و پلیس

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۵۰,۰۰۰
%۱۰
۴۵,۰۰۰
تومان
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
وزیری
صفحات:
۵۶
وزن:
۷۲ گرم
شابک:
9789647512367

معرفی کتاب

کتاب «چوپان و پلیس» دومین جلد از مجموعه قصه‌های شیرین دلستان و گلستان نوشته محمد حمزه زاده است. نویسنده تلاش کرده در قالب ماجراهایی شیرین و کوتاه سبک زندگی ایرانی اسلامی را به کودکان بیاموزد. او در این کتاب با استفاده از بستری متناسب زیست بوم انسان ایرانی تلاش کرده دو روستای خیالی بسازد که مردمش دچار دغدغه‌ها و مسائلی شبیه خودمان هستند. تصویرگری‌های حسن عامه‌کن و مجاهده پورشمسیان زیبایی و جذابیت این اثر را دوچندان کرده است. محمد حمزه زاده که سال‌ها تجربه نوشتن برای کودکان و نوجوانان را دارد در این مجموعه نیز تلاش کرده تعالیم فرهنگ ناب خودمان را به نسل جدید برساند و آن‌ها را با زیبایی‌های اخلاقی و فرهنگی کشورشان آشنا سازد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

چوپان، قلوه سنگ تراشیده و تمیزی را از خورجین درآورد و با دقت درون اجاق گذاشت؛ جایی که میان زغال‌ها و خرده‌های چوب قرار بگیرد. بعد، کاسه‌ی مسی را برداشت و سراغ یکی از گوسفندان رفت و تا کاسه لب به لب پر شود شیر دوشید غیر از صدای شرشر شیر درون کاسه و صدای وزیدن باد در میان شاخ و برگ درختان حس کرد صدای موتور یک ماشین را هم می‌شنود. کاسه‌ی شیر را روی سنگی گذاشت و گوش تیز کرد صدای یک ماشین که خودش را از سربالایی جاده بالا می‌کشید بیشتر و بیشتر شد. چوپان زل زد به نقطه‌ای از جاده که گمان می‌کرد تا چند لحظه‌ی دیگر سر و کله‌ی ماشین را در آن خواهد دید. درست حدس زده بود؛ ماشین جیپ ارتشی گویی که از دل زمین بیرون می‌آید، در میان جاده پیدا شد و جلو آمد و نزدیک شد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

عروسک کج و کوله (داستان‌های شکرخدا) عروسک کج و کوله (داستان‌های شکرخدا)
۱۰ %
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
اولین قصه های قرآن من اولین قصه های قرآن من
۱۰ %
ثانی اثنین خان
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
قصه های من و بابام (جلد اول) قصه های من و بابام (جلد اول)
۱۰ %
اریش ازر - ایرج جهانشاهی
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
فیلشاه: کی از همه بهتره؟ فیلشاه: کی از همه بهتره؟
۱۰ %
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
سه فندق گمشده (داستان‌های شکرخدا) سه فندق گمشده (داستان‌های شکرخدا)
۱۰ %
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
پانچلو    هدیه مخصوص تو پانچلو    هدیه مخصوص تو
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها