بنر پویش صندوق اربعین

پسری که نامرئی شد

پسری که نامرئی شد

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۹۰,۰۰۰
%۱۰
۱۷۱,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 6 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۷۲
وزن:
۳۰۸ گرم
شابک:
9789643008888

معرفی کتاب

کتاب «پسری که نامرئی شد» داستان پسر نوجوانی به نام بابی فیلیپس است که در یک صبح زمستانی متوجه می‌شود که نامرئی شده است. او پسر گوشه گیری است که داستان خواندن را از هر چیزی بیشتر دوست دارد و این اتفاق عجیب باعث می‌شود تا ناگهان زندگی به یکباره تغییر کند. حالا والدین و دانشمندان دانشگاه باید تلاش کنند تا او را به زندگی گذشته برگردانند. اما این اتفاق گویا برای خود بابی چندان بد نیست و حالا او می‌تواند با بدن نامرئی چیزهایی را تجربه کند که تاکنون متوجه آن‌ها نبوده است. این اثر توسط اندرو کلمنتس با ترجمه بسیار خوب و روان امیر حیدری باطنی توسط انتشارات امیرکبیر عرضه گردیده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

فکر نکنم که بتوانم وکیل خوبی بشوم وکیل‌ها آدم‌های منظمی هستند. این آدم‌های شرکت سیرز فایل‌های رایانه خود را آن قدر با ترتیب منظم کرده‌اند که من می‌توانم با هیچی به راحتی شروع کنم و هر چیزی را که می‌خواهم در پانزده دقیقه یا کمتر پیدا کنم؛ اما حتی لازم نیست جست و جویی واقعی هم بکنم به این دلیل که اطلاعات لازم را دارم خیلی اتفاقی می‌دانم که آمبر کارسون امروز کمی قبل‌تر وقتی که آلیشیا زنگ زده دقیقاً همان فایلی را که من می‌خواهم بررسی کرده است؛ به همین خاطر تنها کاری که باید بکنم این است که از ابزار اسناد اخیر رایانه او استفاده کنم ماوس را تکان می‌دهم کلیک و ایناهاش کمی باعث خجالت است. کلی زحمت کشیده بودم و شماره مدل پتویم را از بر کرده بودم - هر ده رقمش را و حالا حتی به آن نیاز هم ندارم.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

وریا وریا
۱۰ %
زهرا محمدی
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
بیرون ذهن من بیرون ذهن من
۱۰ %
شارون ام دریپر - آنیتا یارمحمدی
۳۸۵,۰۰۰
۳۴۶,۵۰۰ تومان
ظلمت سفید ظلمت سفید
۱۰ %
سجاد خالقی
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
دختر خاله ها دختر خاله ها
۱۰ %
نیلوفر مالک
۳۳,۰۰۰
۲۹,۷۰۰ تومان
روایتی ساده از ماجرایی پیچیده روایتی ساده از ماجرایی پیچیده
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
ماجراهای من و بقیه جلد سوم دردسرهای الاغ قرمز شاخ دار ماجراهای من و بقیه جلد سوم دردسرهای الاغ قرمز شاخ دار
۱۰ %
دسته‌بندی کتاب‌ها