پرونده فوق سری 2040

پرونده فوق سری 2040

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
%۱۰
۹۹,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 6 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۶۰
وزن:
۱۸۴ گرم
شابک:
9786227177671

معرفی کتاب

کینه و نفرت مقامات یهود نسبت به مسلمانان نه اتفاق تازه‌ای‌ست و نه کسی از آن بی‌خبر است. اما مکر رسانه‌های غربی و تبلیغات آن‌ها به سمت خودشان برگشته و با تکنولوژی امروز، دیگر حقیقت برای مردم خود آمریکا هم قابل اختفا نیست. مردم این کشور هم مثل تمام دنیا می‌دانند که دولتشان دین و نژاد را مثل هر چیز دیگری به بازی می‌گیرد تا به سود منافع خودش از آن بهره بکشد؛ یعنی به سمت پرورش صهیونیسم، غده‌ سرطانی جهان امروز. موساد، قلب فتنه‌های اسرائیل، موضوع داستان کتاب «پرونده فوق سری 2040» است و در این روایت نقشی مرکزی دارد؛ از ترور بیولوژیکی و فیزیکی دانشمندان هسته‌ای و شخصیت‌های کلیدی ایران گرفته تا ربودن چهره‌های برجسته نظامی. شخصیت اصلی داستان پسری به نام بنیامین است؛ فرزند دو مامور امنیتی موساد که برای تمام آینده‌ فرزندشان برنامه‌ریزی بلندمدت کرده‌‎اند. بنیامین در روز رحلت امام خمینی (ره) به دنیا می‌آید و تحت شدیدترین مراقبت‌ها آموزش می‌بیند و تا قبل از رسیدن به دوره کالج، شسشتوی مغزی‌اش به‌طور کامل و با موفقیت به پایان می‌رسد. پس از این‌که برای تحصیل به اروپا می‌رود و عاشق دختری مسیحی می‌شود، تاثیرات فرهنگ خانوادگی او که زن‌ستیزی و تبعیض جنسیتی جزء اصلی آن است، کم‌کم ظاهر می‌شود. در بین هر بخش این داستان روایتی موازی از جنایات و نقشه‌های موساد می‌خوانیم که دائماً درحال ترور و حمله و نابودی و توطئه است. پرونده فوق سری 2040 با ذکر اسامی واقعی و اتفاقات ثبت‌شده، قصه‌ای هنرمندانه از شرح جنایات صهیونیست‌ها را بازگو می‌کند. قهرمان‌هایی مانند «شهید احمد متوسلیان»، «امام موسی صدر» و «شهید محسن فخری‌زاده» بزرگانی هستند که نویسنده کتاب، «محمد قنبری» این رمان خود را به آن‌ها تقدیم کرده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانیم:

«مکالمه میشل و بنیامین حدود یک ربع طول کشید. بنیامین لابه‌لای صحبت‌های درددل‌گونه‌اش با زبان رمز دونفره‌شان مطالبی را از میشل درمورد مریا پرسید. میشل باتوجه به پیام‌هایی که از مریا دریافت کرده بود، وضعیتش را برای بنیامین تشریح کرد. بنیامین بخش‌های مختلف پیام را کنار هم گذاشت. متوجه شد که مریا به خاطر حفظ جان او مجبور شده به همکاری‌هایی در سطوح مختلف با موساد تن بدهد. در هر تماس با میشل امکان نداشت که سفارش نسخه اصلی کتاب مقدس را به میشل نکند؛ چون تنها نسخه‌ای که سالم باقی مانده بود همان یک نسخه بود که نزد میشل بود. طبق برآورد موساد، تمام نسخه‌های کتاب مقدس از بین برده شده بود و یا اینکه در اختیارشان بود. این فرضیه از زمان اجرای عملیات علیه گروه‌های اسلام‌گرای تند و گروه‌های ضد صهیونسیت بسیار تقویت شده بود. موساد مطمئن بود که هیچ نسخه‌ای از کتاب مقدس در اختیار هیچکس روی کره زمین نیست!»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

ایستاده تا همیشه ایستاده تا همیشه
۱۰ %
فاطمه وفایی‌زاده
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
مجموعه رمان خانه عنکبوت جلد اول: نفوذ در موساد مجموعه رمان خانه عنکبوت جلد اول: نفوذ در موساد
۱۰ %
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
کاپوچینو در رام الله کاپوچینو در رام الله
۱۰ %
سعاد امیری - لیلا حسینی
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
یوسرائیل و صهیوناکراسی یوسرائیل و صهیوناکراسی
۱۰ %
سیدهاشم میرلوحی
۱۸۰,۰۰۰
۱۶۲,۰۰۰ تومان
تو زودتر بکش (جلد سوم) تو زودتر بکش (جلد سوم)
۱۰ %
رونین برگمن - وحید خضاب
۲۱۰,۰۰۰
۱۸۹,۰۰۰ تومان
آن دختر یهودی آن دختر یهودی
۱۰ %
خوله حمدی - اسماء خواجه زاده
۲۱۵,۰۰۰
۱۹۳,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها