نماز های یواشکی

نماز های یواشکی

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۳۰,۰۰۰
%۱۰
۲۷,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 2 جلد
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
خشتی
صفحات:
۱۲
وزن:
۶۲ گرم
شابک:
9789640231555

معرفی کتاب

کتاب «نمازهای یواشکی» از مجموعه قصه های آن مرد بزرگ چند داستان زیبا برگرفته از زندگی رهبر بزرگ انقلاب امام خمینی (ره) است. این قصه ها با لحنی کودکانه و به شکلی کوتاه نوشته شده و تلاش دارد تا نسل نونهالی که چندین دهه با امام فاصله دارند را با اخلاق و سیره ایشان آشنا سازد. علی باباجانی نویسنده باسابقه کودک و نوجوان با پژوهش در سیره و سبک زندگی امام خمینی نکات مهمی را انتخاب کرده که اخلاق زیبا و شایسته ایشان به عنوان یک مسلمان نمونه را بازتاب می‌دهد. مردی که حاضر نیست به هیچ عنوان حقوق دیگر انسان‌ها را ضایع سازد و با وجود جایگاه مهم علمی و سیاسی که دارد همچنان اخلاق متواضعانه و ساده زیستانه را در خود حفظ نموده است.

در ادامه برشی از این کتاب  را می‌خوانید:

امام خمینی با پسرش آقا مصطفی می‌خواستند جایی بروند. از خانه بیرون آمدند و پیاده به راه افتادند. آن‌ها توی شهر همدان بودند. هوا خوب بود و آن‌ها همانطور که راه می‌رفتند با هم حرف می‌زدند. هنوز انقلاب نشده بود و در ایران شاه حکومت می‌کرد. مردم که از کنار امام رد می‌شدند به او سلام می‌کردند و امام با مهربانی جواب آن‌ها را می‌داد. تا این که به یک پارک رسیدند نسیم خنکی از پارک می‌آمد. همه جای پارک سبز بود آن‌ها می‌خواستند بروند آن طرف پارک. اما همه جای پارک چمن بود امام وقتی چمن را دید دیگر توی پارک نرفت از کنار پارک با پسرش به راه افتاد. راه زیادی بود ولی باید می‌رفتند بعضی‌ها بدون آن که فکر بکنند پا روی چمن می‌گذاشتند و همین طور می رفتند؛ اما امام این کار را نکرد و از جاده‌ی کنار پارک رفت. سید مصطفی، پسر امام همه‌اش به این فکر بود که چرا از توی پارک نرفتند. از پارک که دور شدند امام به آقا مصطفی گفت: «ما شاه را قبول نداریم؛ اما این چمن‌ها با پول مردم درست شده و من پا روی آن نمی‌گذارم.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

پانچلو (بهتر از همه) پانچلو (بهتر از همه)
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
قصه های من و بابام (جلد سوم) قصه های من و بابام (جلد سوم)
۱۰ %
اریش ازر - ایرج جهانشاهی
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
عروسک کج و کوله (داستان‌های شکرخدا) عروسک کج و کوله (داستان‌های شکرخدا)
۱۰ %
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
قصه های من و بابام (جلد دوم) قصه های من و بابام (جلد دوم)
۱۰ %
اریش ازر - ایرج جهانشاهی
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
پانچلو (تو بی نظیری) پانچلو (تو بی نظیری)
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
پانچلو    هدیه مخصوص تو پانچلو    هدیه مخصوص تو
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها