بنر پویش صندوق اربعین

نسل چهارم بازاریابی

نسل چهارم بازاریابی

4.2

حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
%۱۰
۱۳۳,۲۰۰
تومان
موجودی:
فقط 1 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۲۴
وزن:
۲۰۸ گرم
شابک:
9786007677513

معرفی کتاب

کتاب «نسل چهارم بازاریابی» نوشته فیلیپ کاتلر و همکاران چهارمین اثر از اساتید برتر بازاریابی است که آخرین متدهای جذب مشتری با توجه به تغییرات جهان مدرن را توضیح داده است. جهان به شکل ویژه پس از دهه 2010 به بعد تغییرات بنیادینی را تجربه کرده است و شکل گرفتن شبکه‌های اجتماعی فراگیر که تمامی نقاط دنیا را به یکدیگر متصل می‌سازد سبب شده تا قواعد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز دچار تحول شوند. اگر در دوره‌ای شرکت‌های انحصارطلب یا دولت‌های ابرقدرت می‌توانستند سرنوشت وقایع را رقم بزنند اما اکنون رهبری جامعه به دست احزاب مجازی است که در اینترنت شکل می‌گیرند و به سوی یک چیز اقبال پیدا می‌کنند یا از آن روی برمی‌گردانند. در مرحله سوم بازاریابی شرکت‌ها باید بر روی انسان تمرکز می‌کردند و او را به عنوان یک شخصیت منحصر‌به‌فرد که از روح، احساس و امیال سرشار است در نظر می‌گرفتند تا اثبات کنند این محصول قرار است به شکل ویژه نیازهای آنان را برطرف سازد حالا با رشد روزافزون شبکه‌های اجتماعی ضرورت دارد تا محتوایی که برای ارائه هرمحصول تولید می‌گردد ویژه‌تر و جذاب‌تر باشد تا اقبال عمومی را به خود جذب نماید و در ذهن مخاطب ماندگار شود. در این کتاب تلاش شده با استناد به نمونه‌های واقعی از بازاریابی شرکت‌ها نشان دهند که شیوه‌های سنتی این کار دیگر کارکرد قابل توجهی ندارند و باید از استراتژی‌های پیشنهادی برای بهبود فروش استفاده نمایند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

مردم شناسی دیجیتال بر پیوند بین انسانیت و تکنولوژی دیجیتال تمرکز دارد. مردم شناسی دیجیتال چگونگی این را که انسان‌ها با واسط‌های دیجیتالی ارتباط برقرار می‌کنند و در فضای تکنولوژی‌ها رفتار می‌کنند و این تکنولوژی‌ها را برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند بررسی می‌کند. همچنین برای درک چگونگی نگرش افراد به برندها در جوامع دیجیتالشان و اینکه چه چیزی آنان را به برندهای خاص جذب می‌کند می‌توان از مردم شناسی دیجیتال استفاده کرد. تخصص در زمینه مردم شناسی دیجیتال نسبتاً جدید است. اما کاربردهای اخیر آن در فهم بینش‌های مرتبط با بازار محبوبیت آن را در میان بازاریابان شدت بخشیده است. در زمینه بازاریابی انسان محور انسان شناسی دیجیتال روشی محکم برای پی بردن به نگرانی‌ها و علایقی که برندها باید به آن توجه کنند به دست می‌دهد. هم اکنون بازاریابان از روش‌های شناخته شده بسیاری استفاده می‌کنند که شامل شنود اجتماعی، نت نوگرافی و تحقیق همدلانه می‌شود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

نتایج نوآوری باز نتایج نوآوری باز
۱۰ %
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
رهیافت های اقتصادی اسلام رهیافت های اقتصادی اسلام
۱۰ %
۱۹۰,۰۰۰
۱۷۱,۰۰۰ تومان
رهبران آخر غذا می خورند رهبران آخر غذا می خورند
۱۰ %
۲۴۸,۰۰۰
۲۲۳,۲۰۰ تومان
منهای فقر- استاد حکیمی منهای فقر- استاد حکیمی
۱۰ %
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
مصائب من در حباب استارت آپ مصائب من در حباب استارت آپ
۱۰ %
۲۹۸,۰۰۰
۲۶۸,۲۰۰ تومان
گفتارهای بنیادین گفتارهای بنیادین
۱۰ %
آیت الله محمدباقر صدر
۱۰۵,۰۰۰
۹۴,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها