بنر پویش صندوق اربعین

میثاق مهر و ماه

میثاق مهر و ماه

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۷۵,۰۰۰
%۱۰
۱۵۷,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 6 جلد
رده سنی:
عمومی / زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۷۲
وزن:
۲۳۴ گرم
شابک:
9786008441502

معرفی کتاب

توحید در زوجیت

   خانواده یکی از مهم ترین نهادهای اجتماعی است که نقشی اساسی در تربیت و تکامل روحی همسران و نسل های کشور و مدیریت اجتماعی و تحولات فرهنگی و سیاسی دارد، از این رو شناخت اندیشه اسلام دراین باره و در پی آن فهم قواعد زندگی سعادتمند از ضروریات هر جامعه ی اسلامی به شمار می رود.

کتاب میثاق مهر و ماه، مهارت های ایجاد نگرش توحیدی به پیوند همسری سعی بر آن دارد تا با نگاه توحیدی در زندگی مشترک نسبت به این موضوع بپردازد . این کتاب شامل فصول مختلفی اعلم از جایگاه اصل زوجیت در نظام آفرینش، اصل زوجیت و پیوند همسری و ... است . کتاب حاضر به منظور برگرداندن سبک درست زندگی و نور مهر و گرمای محبت به خانه و خانواده های امروزی می‌پردازد. نویسندگان این کتاب با استخراج نکات مربوط به موضوع خانواده و اصل زوجیت از قرآن کریم و روایات معتبر اسلامی، زمینه‌ای را برای آشنایی با منطق تفسیر توحیدی از نظام حقوقی، اخلاقی و آدابی اسلام در زمینه ی خانواده فراهم می‌کنند. همچنین، مهارت‌های ایجاد نگرش توحیدی به پیوند همسری را آموزش می‌دهند. این کتاب به شناخت اندیشه اسلام در زمینه خانواده و فهم قواعد زندگی سعادتمند از ضروریات هر جامعه‌ی اسلامی می‌پردازد.

"در شریعت الهی چنان که برای مردان در نظام خانواده، «گشاده دستی» در معیشت و رفاه مادی خانواده فضیلتی اخلاقی شمرده شده، متناظر با آن، به منظور تحقق زوجیت و تکامل طرفینی همسران، برای زن ها نیز صفت «قناعت» فضیلتی اخلاقی در بعد اقتصادی خانواده معرفی شده است" آنچه خواندید گزیده ای از این کتاب بود.

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مطلع مهر مطلع مهر
۱۰ %
امیرحسین بانکی پور فرد
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
پرنیان پرنیان
۱۰ %
محمدرضا خانی
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
گلبرگ زندگی (جلد 4) گلبرگ زندگی (جلد 4)
۱۰ %
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
ردپای نور  جلد دوم  ازدواج، مشکلات و راهکارها ردپای نور  جلد دوم  ازدواج، مشکلات و راهکارها
۱۰ %
۱۷۵,۰۰۰
۱۵۷,۵۰۰ تومان
گلبرگ زندگی (جلد 2) گلبرگ زندگی (جلد 2)
۱۰ %
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
حجاب بی حجاب حجاب بی حجاب
۱۰ %
محمدرضا زائری
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها