بنر پویش صندوق اربعین

مهربان ترین عمو (ابوطالب)

مهربان ترین عمو (ابوطالب)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۰,۰۰۰
%۱۰
۳۶,۰۰۰
تومان
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان کوتاه
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۵۲
وزن:
۶۶ گرم
شابک:
9789649735412

معرفی کتاب

عموی پیامبر

   تاریخ اسلام پر از نکات آموزشی برای آنانی هست که می اندیشند، کودکان و نوجوانان علاقه مند به تاریخ و پدران و مادرانی که تمایل دارند نسل جدید نیز با صحابه و یاران اهل بیت آشنا شوند می توانند کتاب ابوطالب مهربان ترین عمو دوستان پیامبر و علی را تهیه کنند تا با زبانی شیوا و داستان گونه فرزندان و آشنایان نوجوان خود را با این شخصیت های اثرگذار در تاریخ اسلام آشنا کنند. در این کتاب، مجید ملامحمدی با استفاده از قلم خود، کودکان و نوجوانان را با زندگی یار راستین پیامبر (ص)، ابوطالب عموی ایشان که در تمام عمرش، سر تسلیم در برابر زور و تزویر فرود نیاورد، آشنا می‌کند. او این داستان را به شکلی جذاب و زیبا تعریف کرده تا جوانان بتوانند از آن الهام بگیرند و از آموخته‌های زندگی این شخصیت الهام بگیرند.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:" ابوطالب پسرش جعفر را که ده سال از علی بزرگ تر بود با خود همراه کرد. هر دو سوار بر اسب هایی تیزرو بیابان های مکه را زیر پا گذاشتند. کوه صفا، دره پایین آن و چند جای دیگر را گشتند تا به غاری در دل یکی از کوه ها رسیدند. پیامبر (ص) خدیجه(س) و علی (ع) مشغول نماز بودند. هنوز دعوت جهانی حضرت محمد(ص) برای دین اسلام در میان مردم آشکار نشده بود. ابوطالب آرام شد و خدا را شکر کرد. جعفر از اسب خود پایین آمد. ابوطالب گفت: «پسرم برو تو هم با پیامبر خدا نماز بخوان!»"

 

 

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

روایتی ساده از ماجرایی پیچیده روایتی ساده از ماجرایی پیچیده
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
خمپاره های فاسد خمپاره های فاسد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
تن تن و سندباد تن تن و سندباد
۱۰ %
محمد میرکیانی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
ستاره من ستاره من
۱۰ %
حمیدرضا شاه آبادی - ناصر نادری
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
عارف 12 ساله عارف 12 ساله
۱۰ %
سید حسین موسوی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها