بنر پویش صندوق اربعین

من مادرم فرید

من مادرم فرید

4.2

زندگی شهید سیدفریدالدین معصومی به روایت فاطمه صابری، مادر شهید

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۶۵,۰۰۰
%۱۰
۵۸,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۹۶
وزن:
۸۲ گرم
شابک:
9786228119045

معرفی کتاب

کتاب «من مادرم،فرید» زندگی سید فرید الدین معصومی به روایت مادر شهید است. او از جمله شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در سال 1401 بود. به گمان برخی کشته شدگان این حوادث بر اثر اتفاق انتخاب می‌شوند اما مطالعه این کتاب نشان می‌دهد که مقام شهادت لیاقت می‌خواهد و شهید معصومی در طی عمر کوتاه اما پربرکت خود این لیاقت را کسب کرد. او از کودکی در دامن خانواده‌ای مذهبی پرورش یافته بود و با قرآن و کتاب مانوس بود. جزو دانش آموزان درسخوان بود و پس از تحصیل در مقطع کارشناسی برای کسب علم به نیوزلند رفت و مقطع ارشد و دکترا را با نمرات عالی طی کرد. حضور در کشور خارجی نیز سبب نشد تا او از تقیدات مذهبی خود عقب بکشد و همچنان اهل نماز اول وقت و مراعات مسائل شرعی بود. او برای خدمت به کشور و مردم به ایران برگشت و یکی از مدیران جوانی بود که در بخش صنعت مشغول به کار شد و در پروژه برق غدیر نقش محوری داشت. او در کنار کار مدیریتی به عنوان خادم نیز در حرم امام رضا (علیه السلام) خدمت می‌گرفت و سرانجام با مدال سرخ شهادت به آسمان عروج کرد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

وقتی مدیر عامل هلدینگ غدیر شدی کارت چند برابر شد. هلدینگی که بیش از ده شرکت دیگر زیر مجموعه‌اش بودند و چند صد نیروی مستقیم و غیر مستقیم داشت و مسئولیت مهم ساختن نیروگاه‌های برق در شهرها و استان‌های مختلف مسئولیتی که به خاطرش باید به شهرهای مختلف ایران می‌رفتی و به روند پیشرفت پروژه‌ها نظارت می‌کردی. یک تیم ماهر و متخصص بارده سنی مختلف دور خودت جمع کرده بودی و بی‌وقفه و با قدرت کار می‌کردید. فاطمه هنوز هم دلش می‌خواست هر جا تو هستی کنارت باشد و مأموریت‌های کاری تنها جایی بود که نمی‌توانست همراهی‌ات کند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مرضیه مرضیه
۱۰ %
زهرا عاشوری - لطیفه نجاتی
۶۷,۰۰۰
۶۰,۳۰۰ تومان
درگاه این خانه بوسیدنی است درگاه این خانه بوسیدنی است
۱۰ %
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
چهارمین نفر چهارمین نفر
۱۰ %
جمعی از نویسندگان
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
بادیگارد بادیگارد
۱۰ %
افروز مهدیان
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
عزیز خانوم عزیز خانوم
۱۰ %
فاطمه جعفری
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
از دامن مادر شهید سید مهدی اسلامی خواه از دامن مادر شهید سید مهدی اسلامی خواه
۱۰ %
۳۲,۰۰۰
۲۸,۸۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها