بنر پویش صندوق اربعین

من او تو

من او تو

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۵۵,۰۰۰
%۱۰
۱۳۹,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 6 جلد
رده سنی:
زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۳۶
وزن:
۲۰۰ گرم
شابک:
9786229821039

معرفی کتاب

رابطه زناشویی همچون هر چیز ارزشمند و حیاتی نیازمند توجه و مراقبت فراوان است. زن و شوهری که تصمیم می‌گیرند تمام زندگی را با یکدیگر شریک شوند و در خوب و بد لحظات همراه هم باشند باید توجه داشته باشند که در این مسیر رفیق نیمه راه نشوند و با ایجاد روابط نامتعارف و خلاف شرع از زیر بار مسوولیت و تعهدی که نسبت به زندگی متاهلی داده‌اند خارج شوند. آگاهی نسبت به شرایط مختلف زندگی زناشویی و اینکه بدانیم در موقعیت بی‌وفایی و خیانت همسر چه کاری باید انجام بدهیم و وظیفه ما در این شرایط چیست، الزامی است و هر زوجی باید در این مورد اطلاع داشته باشند.

کتاب «من.او.تو» نوشته مسعود نورعلیزاده میانجی به بحث خیانت در زندگی زناشویی و اینکه چگونه از این بلای خانمان سوز پیشگیری کنیم و همچنین اگر احیانا این اتفاق تاریک در یک زندگی زناشویی رخ داد واکنش هر کدام از طرفین باید چه باشد و چگونه بتوانند از این بحران خارج شوند پرداخته است. در فصل اول به بررسی مفهومی مساله خیانت می‌پردازد و توضیح می‌دهد چه رفتارهایی مصداق خیانت محسوب می‌شوند. در فصل دوم به این قضیه می‌پردازد که ریشه‌های خیانت از کجا آب می‌خورد و چه مسائلی زمینه های شکل گیری خیانت را فراهم می کنند. در فصل سوم کتاب نویسنده برای مرد و زن به شکل مجزا توصیه‌هایی دارد تا خیانت طرف مقابل و خودشان پیشگیری شود و زندگی خود را قبل افتادن در این گرداب نجات دهند. در فصل چهارم به شرایط بعد از این بحران می‌پردازد و به خواننده این اطلاع را می‌دهد که در صورت وقوع خیانت چطور بتوانیم از این مرحله سخت زندگی بگذریم.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

تمایلات جنسی و رؤیایی حدومرز نمی‌شناسند . گاهی ، آن قدر پیش می‌روند که فرد معتاد تجربه‌گری افراد متعدد می‌شود. گویا فرد در باتلاقی به نام هوس و شهوت گیر می‌کند و هر چقدر پیش می‌رود بیشتر در آن فرومی رود. همسران باید با جذابیت‌های خود چنان وجود شریک زندگی‌شان را سیراب کنند که در برابر محرک‌های تصویری و کلامی نامحرمان کاملاً مصون باشند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

گلبرگ زندگی (جلد 2) گلبرگ زندگی (جلد 2)
۱۰ %
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
از نو با تو - جلد 2 از نو با تو - جلد 2
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
معجزه گفتگو معجزه گفتگو
۱۰ %
سوزان هیت لر - اکرم کرمی
۲۶۰,۰۰۰
۲۳۴,۰۰۰ تومان
از نو با تو (جلد 1) از نو با تو (جلد 1)
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۶۹,۰۰۰
۶۲,۱۰۰ تومان
محرمانه با همسران محرمانه با همسران
۱۰ %
مریم تیموری - اشرف السادات فتحی
۲۸,۰۰۰
۲۵,۲۰۰ تومان
ایران جوان بمان ایران جوان بمان
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۱۶۵,۰۰۰
۱۴۸,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها