منشور فضای مجازی

منشور فضای مجازی

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۳۵,۰۰۰
%۱۰
۳۱,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
سخنرانی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
پالتویی
صفحات:
۶۰
وزن:
۷۰ گرم
شابک:
9786229796801

معرفی کتاب

کتاب «منشور فضای مجازی» شرحی بر بیانات رهبر معظم انقلاب درباره فضای مجازی است. کتابی مختصر و خوش خوان که با قلمی روان مسائل در مدیریت فضای مجازی را بیان کرده است. این کتاب در ۶٠ صفحه در قطع پالتویی به چاپ رسیده است.

نویسنده کتاب، حجة الاسلام محمدی فرید از فضلای حوزه علمیه قم و متخصص سواد رسانه است.کتاب «سواد رسانه» ایشان یکی از منابع کتاب درسی سواد رسانه در دوره دوم متوسطه است.

برشی از کتاب: «فعالیت‌هایی که در گذشته توسط دولت مدیریت می‌شد امروز توسط پلت فرم ها مدیریت می شود. برای مثال ما برای جابجایی از اسنپ استفاده می کنیم. از سوی دیگر می توان گفت اسنپ مدیریت بخشی از حمل و نقل کشور را بر عهده گرفته است. ما برای یافتن بهترین مسیر از مسیریاب ها استفاده می کنیم و مسیریاب ها به هدایت و مدیریت کاربران مشغولند. سردار جلالی می گوید: در اغتشاشات ۹۸ مسیریاب ویز کاربران را به سمت ترافیک و اتوبان های شلوغ هدایت می کرد تا راه بندان ایجاد شود، در حالی که در حالت طبیعی کاملا برعکس است. مردم به سمت این اتوبان ها هدایت شدند بعد ابتدا و انتهای اتوبان توسط اشرار بسته شد و آن ها مردم را در زیر برف به گروگان گرفتند...

وقتی می گوییم مردم در اینستاگرام به کسب و کار مشغولند یعنی اینستاگرام مدیریت کسب و کارها را بر عهده دارد. آیا انتظار داریم در این فضا که مدیریت آن با دشمن است کسب و کار بهبود پیدا کند؟ هدایت نقدینگی به سمت ارزهای دیجیتال، یک پدیده تصادفی نیست، بلکه محصول این مدیریت است و هر قدر تعداد کاربران بیشتر باشند، قدرت حاکمیتی و نفوذ این نرم افزارها بیشتر می‌شود.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

فرزندت را فالو کن فرزندت را فالو کن
۱۰ %
سلمان هاشمیان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
دلم جای دیگرست دلم جای دیگرست
۱۰ %
بهاره نصیری - آمنه بختیاری - مرضیه طاهری
۵۲,۰۰۰
۴۶,۸۰۰ تومان
اینترنت شبیه چاله است اینترنت شبیه چاله است
۱۰ %
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
این است گرام این است گرام
۱۰ %
مصطفی امینی خواه
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
اینترنت با مغزهای ما چه می کند اینترنت با مغزهای ما چه می کند
۱۰ %
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
اینترنت پاک اینترنت پاک
۲۵ %
عماد داوری دولت‌آبادی
۴۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها