ملکه موش ها

ملکه موش ها

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۷۰,۰۰۰
%۱۰
۶۳,۰۰۰
تومان
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۴۴
وزن:
۱۸۴ گرم
شابک:
9789640234327

معرفی کتاب

کتاب «ملکه موش ها» سومین اثر از مجموعه ماجرای دشت مرموز است. محمد میرکیانی نویسنده کهنه کار عرصه کودک و نوجوان که بسیاری از آثار او به نمایشنامه رادیویی و مجموعه تلویزیونی تبدیل شده اند در این مجموعه داستان هایی از یک جنگل خیالی نوشته که حیوانات در آن به رقابت و رفاقت با یکدیگر می پردازند.

داستان های این مجموعه وامدار ادبیات باسابقه و کهن ایرانی است گرچه در آن تلاش داشته مفاهیم اخلاقی امروز و موضوعاتی که جوامع انسانی در این سال ها با آن ها دست و پنجه نرم می‌کنند را به کودکان بیاموزد. موضوعاتی مثل اخلاق مداری، عدالت، اهمیت قدرت و اعتماد به همنوع از جمله مسائلی هستند که به شکل ضمنی و در طی داستان زندگی این حیوانات به آن ها پرداخته می‌شود.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

روبیچ هر چند قدم که بر می‌داشت نگاهی به پشت سر می‌انداخت تا از بودن روباه‌ها مطمئن شود. به دره ددان رسیدند، ناگهان صدای بال زدن بازاگ از دور شنیده شد. روبیچ که سعی می‌کرد خودش را دلیر و بزرگ نشان بدهد گفت روباه‌های آوازه خوان بروید به دره ددان. روباه ها از راه باریکی در دامنه یکی از کوه‌ها گذشتند و خودشان را به دره ددان رساندند. آنها تا به دره رسیدند تازه چهره ترس را دیدند همه چیز در تاریکی پررنگی فرو رفته بود دست و پای روباه‌ها از ترس می‌لرزید. کوه ها در تاریکی فرو رفته هریکی به شکل دلهره آوری آن‌ها را محاصره کرده بود. روبیچ با صدایی که ترس و لرزش از آن شنیده میشد با خنده ساختگی گفت: «حالا بخوانید.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مجموعه ماجرای دشت مرموز (سه جلدی) مجموعه ماجرای دشت مرموز (سه جلدی)
۱۵ %
۲۱۰,۰۰۰
۱۷۸,۵۰۰ تومان
سفر به جنوب سفر به جنوب
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۸,۰۰۰
۱۶,۲۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
خمپاره های فاسد خمپاره های فاسد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
چغک چغک
۱۰ %
صهبا
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
ترکش ولگرد ترکش ولگرد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها