مدل کسب و کار شما

مدل کسب و کار شما

مترجم:
عطیه حسینی
رده سنی:
کارآفرینان
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۵۲
وزن:
۴۸۲ گرم
شابک:
9786006227658

معرفی کتاب

فردی را تصور کنید که بعد از شکست در کسب‌وکار شخصی‌اش، مشغول جستجو برای یک شغل تازه است. او حالا دو انتخاب دارد: قبول یک شغل مدیریتی با حقوق و مزایای خوب در یک سازمان جدید، یا درس گرفتن از شکست و شروع دوبارۀ یک کسب‌وکار تازه. شما باشید بین نیازها و علایق خود کدام را انتخاب می‌کنید؟

خبر خوب این است که هنوز هم می‌توانید به گزینۀ دوم امیدوار باشید! کتاب «مدل کسب‌وکار شما» دقیقاً برای افرادی در موقعیت شما خلق شده است. اگر شغل مطلوب خود را پیدا نمی‌کنید، این کتاب برای شما پیشنهادی دارد که نویسندگان آن، قبل‌تر در کتاب «خلق مدل کسب‌وکار» آن را مطرح کرده و در اینجا آن را بسط می‌دهند. مدل کسب‌وکار شما، تجربۀ 300 نفر از مدیران از 43 کشور را، تحلیل کرده و در قالب یک ایدۀ تازه ارائه می‌دهد. «الکساندر استروالدر و ایو پیگنیور» این بار با کمک «تیم کلارک» موفق شده‌اند مخاطبان را به کشف ارزش‌های شخصی خود سوق بدهند؛ نگرش جدیدی که ابعاد مختلف زندگی شخصی و حرفه‌ای شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

تفاوتی نمی‌کند در چه رشته و جایگاهی باشید؛ این کتاب، با اشکال گرافیکی خلاقانه و نمودارهای کاربردی، به شما کمک خواهد کرد کسب‌وکار شخصی خود را با اطمینان راه‌اندازی کنید و روزهای خود را صرف شغلی بکنید که به بازآفرینی معنا و خلق ارزش‌ها در زندگی‌تان کمک چشم‌گیری می‌کند. برآیند تمام این تحلیل‌ها، آمارها و نتیجه‌گیری‌ها، مدل کسب‌وکاری است که می‌آموزید به‌طور منحصربه‌فرد برای خود طراحی کنید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانیم:

«دیوید پس از یک حضور تلویزیونی موفق در ۱۷ سالگی در قراردادی با یکی از شرکتهای بزرگ آلمانی ۴۰,۰۰۰ نسخه از نخستین آلبوم خود را فروخت و جایزه ادیسون را برای بهترین هنرمند نوظهور از آن خود کرد. پس از آن و با روی کار آمدن ستاره‌های بزرگ‌تر به تدریج به حاشیه رفت و برای بهبود کارهایش شروع به تلاش کرد. هم‌زمان، محبوبیت دانلود آهنگ‌ها، مدل سنتی صنعت موسیقی را تحت تاثیر قرار داده و دستخوش تغییر کرده بود. نسخه‌های ضبط‌شده، دیگر عمده‌ترین کانال‌های توزیع موسیقی به حساب نمی‌آمدند.
دیوید فهمید که برای کار در صنعتِ درحال‌تغییر موسیقی و موفقیت در ترویج سبک موسیقی خودش، باید مدل کسب‌وکار شخصی‌اش را بازآفرینی کند. برای این کار پرسش‌هایی را درباره جزء کانال‌ها طرح کرد. چگونه طرفدارانش باید از او مطّلع شوند؟ آیا آهنگ‌های او به شیوه‌ای که طرفدارانش می‌پسندند، توزیع و خرید و فروش می‌شود؟ چه اقدامات دیگری می‌تواند رضایت شنوندگانش را تضمین کند؟ پاسخ به این پرسش‌ها به یک تصمیم روشن منجر شد: دیوید و مدیر برنامه‌هایش، یک مدل جدید را آفریدند. مدلی که کنترل کامل بر خلق تبلیغ و توزیع آهنگ‌های دیوید را تضمین می‌کرد.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

خروج از خیابان سئول خروج از خیابان سئول
۱۰ %
سید مجتبی قافله باشی - وجیهه سامانی - کامران غضنفری - حامد حاجی پور
۱۹,۰۰۰
۱۷,۱۰۰ تومان
خاکریز اقدام و عمل (اقتصاد مقاومتی در سیره شهدا) خاکریز اقدام و عمل (اقتصاد مقاومتی در سیره شهدا)
۲۵ %
۶,۰۰۰
۴,۵۰۰ تومان
آرزوهای دست ساز آرزوهای دست ساز
۱۵ %
میلاد حبیبی
۶۰,۰۰۰
۵۱,۰۰۰ تومان
مصائب من در حباب استارت آپ مصائب من در حباب استارت آپ
۱۰ %
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
گفتارهای بنیادین گفتارهای بنیادین
۱۰ %
آیت الله محمدباقر صدر
۱۰۵,۰۰۰
۹۴,۵۰۰ تومان
مدیریت، فراسوی اعداد - هوش کسب و کار 3 مدیریت، فراسوی اعداد - هوش کسب و کار 3
۱۰ %
سید شمس الدین میرابوطالبی
۴۴,۰۰۰
۳۹,۶۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها