مجموعه داستان قهرمان (سه جلدی)

مجموعه داستان قهرمان (سه جلدی)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
خشتی
صفحات:
۷۲
وزن:
۳۱۲ گرم

معرفی کتاب

زندگی و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از زیباترین داستان‌های جهان امروز است. کودکان ما اغلب در دنیاهای خیالی سِیر می‌کنند و با قصّه‌های فانتزی ارتباط می‌گیرند؛ اما اگر بدانند در زمانۀ خودشان و در دنیای واقعی، یک قهرمان واقعی زندگی می‌کرده چه؟ این قهرمان مردی بود که در تمام ابعاد زندگی شخصی، حرفه‌ای و دینی خود یک الگوی کامل را برای نسل‌های جوان به نمایش می‌گذاشت. در مجموعه داستان قهرمان، ما سه کتاب داستان کودک زیبا به شما معرفی می‌کنیم که ارتباط و پیوندی ویژه بین فرزندتان و حاج قاسم سلیمانی، ایجاد خواهد کرد.

 

کتاب «مردی که زبان کبوترها را می‌دانست»

این کتاب اثر «نازنین صابری بهداد» داستان دخترکی به نام زینب را روایت می‌کند که به همراه بقیۀ ساکنان شهر آملی، در یک محاصرۀ سه ماهه توسط نیروهای داعشی قرار دارد. زینب شب و روز دعا می‌کند و بالاخره، دعاهایش جواب می‌دهد؛ سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه نیروهای اسلام، تروریست‌ها را شکست داده و مردم شهر را نجات می‌دهد.

 

کتاب «سیب آخر»

این کتاب اثر «محمد خسروی راد» داستان سیل خوزستان را تعریف می‌کند. در این اتفاق طبیعی که خسارات زیادی را به بار آورد، سردار سلیمانی به همراه نیروهای جهادی به مناطق آسیب‌دیده رفته و با مدیریت صحیح، این واقعه را به خوبی مدیریت می‌کند. راوی این داستان دخترکی به نام حنا است که به همراه دوستانش، تحت حمایت‌ها و مهربانی‌های پدرانۀ حاج قاسم قرار می‌گیرند.

 

کتاب «قهرمان به شکل خودم»

این کتاب اثر «کلر ژوبرت»، داستانی خلاقانه است که برای به‌کارگیری ذهن کودکان نوشته شده و هدف آن، ایجاد روحیه و امید در قلب نسل‌های جوان است. قهرمان بودن مفهوم مرکزی این کتاب است و نویسندۀ آن، به خوبی توانسته با الگو قرار دادن زندگی، شخصیت، رفتارها و عقاید شهید حاج قاسم سلیمانی، این مفهوم را در ذهن کودکان بکارد و به آن‌ها این اعتمادبه‌نفس را بدهد که «همه می‌توانیم قهرمان باشیم، تنها کافی‌ست به شیوۀ خاص خودمان حقیقت را دنبال کنیم.

سیب آخر
سیب آخر
۲۰ %
۳۲,۰۰۰ تومان
قهرمان به شکل خودم

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

عمو قاسم عمو قاسم
۱۰ %
محمدعلی جابری
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
سیب آخر سیب آخر
۲۰ %
محمد خسروی راد
۴۰,۰۰۰
۳۲,۰۰۰ تومان
سلام حاج قاسم سلام حاج قاسم
۱۰ %
اکرم نجفی - مسعود آذرباد
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
من یک حاج قاسمم من یک حاج قاسمم
۱۰ %
مجتبی کرمی
۲۰,۰۰۰
۱۸,۰۰۰ تومان
مردی که زبان کبوترها را می دانست مردی که زبان کبوترها را می دانست
۱۰ %
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
قهرمان به شکل خودم قهرمان به شکل خودم
۱۰ %
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها