پی نمای از چیزی نمی ترسیدم

پی نمای از چیزی نمی ترسیدم

مترجم:
عطیه حسینی
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رحلی
صفحات:
۸۸
وزن:
۳۷۶ گرم
شابک:
9786229776674

معرفی کتاب

دفترچه خاطرات شهید قاسم سلیمانی در ایام جوانی به کتابی تبدیل شد به نام «از چیزی نمی ترسیدم» که بسیاری از دوست داران ایشان آن را بعد از شهادت سردار مطالعه کردند. این خاطرات نشان می دهد ریشه های شخصیتی و اخلاقی این سردار رشید اسلام از کجا نشات می گیرد و ایشان از چه طریقی به این شجاعت و ایمان رسیدند. چه بسیار والدینی که دوست داشتند نونهالان و نوجوانان نیز این خاطرات را بخواندند و از زندگی ایشان الگو بگیرند.

بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در اقدامی بسیار عالی امکان مطالعه این خاطرات را برای کودکان و نوجوانان فراهم نموده است. این بنیاد با تبدیل این خاطرات به یک کمیک استریپ زیبا و جذاب یک حرکت فرهنگی تمیز انجام داده است. «پی نمای از چیزی نمی ترسیدم» خاطراتی است که شهید سلیمانی از دوران طفولیت خود تا زمان انقلاب از زندگی خود گفته اند. این اثر به کودکان نشان می دهد چگونه ایشان در مقابل ظلم عمال حکومت پهلوی می ایستادند و با خودسازی،ورزش و کار برای خانواده شخصیتی محکم و استوار ساخته است. انقلاب اسلامی این امکان را فراهم کرد تا مستضعف ترین افراد این جامعه که روح ایمان و اسلام در وجود آن ها متبلور شده رشد پیدا کنند و به سردار سپاه این کشور برسند. این کتاب را بخوانید تا ببینید چگونه سردار سلیمانی به جوانی تبدیل شد که از چیزی نمی‌ترسید.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

برادر قاسم برادر قاسم
۱۰ %
ابوذر مهروان فر
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
زبور مقاومت زبور مقاومت
۱۰ %
محمدحسین بزی - مصطفی اللهیاری
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
حاج قاسمی که من می شناسم حاج قاسمی که من می شناسم
۱۵ %
سعید علامیان - علی شیرازی
۶۰,۰۰۰
۵۱,۰۰۰ تومان
سربازنامه (منظومه‌ای برای شهید قاسم سلیمانی) سربازنامه (منظومه‌ای برای شهید قاسم سلیمانی)
۱۰ %
از چیزی نمی ترسیدم از چیزی نمی ترسیدم
۱۵ %
قاسم سلیمانی
۶۰,۰۰۰
۵۱,۰۰۰ تومان
شاید پیش از اذان صبح (زندگینامه حاج قاسم سلیمانی) شاید پیش از اذان صبح (زندگینامه حاج قاسم سلیمانی)
۱۰ %
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها