قهرمان به شکل خودم

قهرمان به شکل خودم

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۰,۰۰۰
%۱۰
۳۶,۰۰۰
تومان
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
خشتی
صفحات:
۲۴
وزن:
۱۰۴ گرم
شابک:
9786227629637

معرفی کتاب

حاج قاسم سلیمانی شاید بزرگ‌ترین قهرمانی باشد که نسل کودکان امروز ایران او را از نزدیک درک کرده‌اند. قهرمانی که بچه‌ها دوستش دارند و به او افتخار می‌کنند. خانم «کلر ژوبرت»، نویسندۀ مسلمان فرانسوی، در جدیدترین اثر خود قرار است بچه‌ها را با راز و رمز قهرمان شدن آشنا کند؛ همان راز و رمزی که شهید قاسم سلیمانی را از دل یکی از کوچک‌ترین روستاهای کرمان به یکی از کامل‌ترین سرداران جهان اسلام تبدیل کرد. کتاب حاضر که بخشی از «مجموعۀ سه جلدی کودک و حاج قاسم» است، قهرمان شدن را با محوریت زندگی سردار سلیمانی به کودکان یاد می‌دهد. برای معرفی بهتر کتاب، توضیحات آن را از زبان نویسنده‌اش می‌خوانیم. این کتاب به همت خانه هم‌بازی تولید شده و توسط انتشارات راه‌یار به چاپ رسیده است.

 

معرفی کتاب توسط نویسنده:

«وقتی از من خواسته شد در مورد حاج قاسم برای بچّه‌ها داستان بنویسم، خیلی درگیر این مسئله شدم که چه موضوعی را در مورد ایشان برای مخاطب کودک انتخاب کنم که مناسب، مفید و قابل درک باشد. سرانجام بعد از آزمون و خطای بسیار و مشورت با بزرگواران خانۀ هم‌بازی، تصمیم گرفتم به موضوع «قهرمان شدن» بپردازم. در این داستان تلاش کردم به بچّه‌ها القا کنم که قهرمان شدن دست‌نیافتنی نیست و هرکس بخواهد، در هر سن و جنسیت و موقعیتی که باشد، می‌تواند راه قهرمان شدن خاص خودش را جستجو و پیدا کند. اما پیمودن این راه، همان‌طور که حاج قاسم در طول زندگی‌اش به ما آموخت، هدفمندی و مداومت و صبوری می‌خواهد. راوی داستان این کتاب دختری است که دلش می‌خواهد مثل حاج قاسم قهرمان باشد، ولی از این که نه بزرگ است و نه قوی، ناراحت است...»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سیب آخر سیب آخر
۲۰ %
محمد خسروی راد
۴۰,۰۰۰
۳۲,۰۰۰ تومان
اصیل آباد اصیل آباد
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
پانچلو    هدیه مخصوص تو پانچلو    هدیه مخصوص تو
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
مهمان خدا مهمان خدا
۱۰ %
مژگان حامد
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
زیرزمین بازی (داستان‌های شکرخدا) زیرزمین بازی (داستان‌های شکرخدا)
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
پانچلو (بهتر از همه) پانچلو (بهتر از همه)
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها