مجموعه کتاب سرباز مخلص خدا (سه جلدی)

مجموعه کتاب سرباز مخلص خدا (سه جلدی)

مترجم:
عطیه حسینی
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۰۲۱
وزن:
۱۰۴۰ گرم

معرفی کتاب

این مجموعه کتاب شامل کتاب‌های زیر می‌باشد:

۱) سرباز روز نهم

کتاب «سرباز روز نهم» زندگینامه جامع و کامل شهید مصطفی صدرزاده از شهدای شاخص دفاع از حرم است که از فرماندهان تیپ فاطمیون بود. این کتاب توانسته راویان بسیاری را گرد بیاورد که هر کدام در عرصه‌ای همراه با این شهید بودند و توانسته‌اند گوشه از سلوک معنوی و اخلاقی او را از نزدیک مشاهده کنند. از والدین و همسر شهید گرفته تا دوستانی که در پایگاه بسیج و بعدتر در دفاع از حرم با او همراه بوده‌اند، در این کتاب خاطرات خود را بیان نموده‌اند. شهید صدرزاده جوان بسیار فعالی بود که در عرصه جهاد فرهنگی و نظامی کارهای درخشانی از خود به جای گذاشت و حتی هدف خود از شهادت را این می‌دانست که بتواند دست بازتری برای ترویج فرهنگ اسلام داشته باشد.

۲) اسم تو مصطفاست

راضیه تجار از نویسندگان آشنای کتاب‌هایی همچون «کوچه اقاقیا»، «نرگس‌ها» و «هفت بند» است که با قلم شیوا و زیبای خود این بار به سراغ روایت خاطرات شهید مدافع‌حرم، سید مصطفی‌ صدرزاده رفته‌است. مردی که بسیاری او را به نام«سید ابراهیم» می شناسند با همان توانایی‌های فوق العاده و صلابت کم‌نظیرش در میدان‌های نبرد، اما در این کتاب قرار بر خواندن روزهای زندگی او با سمیه ابراهیم‌پور است، یک عاشقانه از شمال تا جنوب که ساده و صمیمی اما پرماجرا است.

۳) در مکتب مصطفی

کتاب «در مکتب مصطفی» یک اثر علمی است درباره سیره تربیتی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده، به‌عنوان الگویی موفق در تربیت و پرورش نیرو‌های انسانی برای تشکلات مردمی است؛ جمال یزدانی و محمد مهدی رحیمی در این کتاب با بررسی تربیت غیررسمی، (مانند طرح تربیتی صالحین) به طرح سوال مهمی رسیده‌است که «چرا الگوی تربیتی در تشکّل‌های مردمی، باعث تربیت نیروی انسانی در نبرد میدانی سوریه شده‌است؟»

در مکتب مصطفی
در مکتب مصطفی
۱۰ %
۴۵,۰۰۰ تومان
سرباز روز نهم

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مرتضی و مصطفی مرتضی و مصطفی
۱۰ %
علی اکبر مزدآبادی
۷۲,۰۰۰
۶۴,۸۰۰ تومان
آقا مصطفی آقا مصطفی
۱۰ %
محمدعلی جابری
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
قرار بی قرار قرار بی قرار
۱۰ %
فاطمه سادات افقه
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
در مکتب مصطفی در مکتب مصطفی
۱۰ %
جمال یزدانی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
اسم تو مصطفاست اسم تو مصطفاست
۱۵ %
راضیه تجار
۹۰,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
سرباز روز نهم سرباز روز نهم
۲۰ %
جمعی از نویسندگان
۲۰۰,۰۰۰
۱۶۰,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها