مجموعه ماجراهای من و بقیه (چهار جلدی)

مجموعه ماجراهای من و بقیه (چهار جلدی)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۲۸۵,۰۰۰
%۱۵
۲۴۲,۲۵۰
تومان
موجودی:
فقط 2 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۳۸۰
وزن:
۳۶۵ گرم

معرفی کتاب

بسیاری از بچه‌های ما عاشق داستان‌های طنز و ماجراهایی هستند که در آن‌ها بچه‌هایی شر و شور در آن آتش بسوزانند. یک تفریح بی خطر و شیرین که در آن هیچ والدینی بچه‌ها را دعوا نمی‌کند و در کنارش خطرناک‌ترین ماجراجویی‌ها را تجربه می‌کنند. ماجراهایی که مال این مرز و بوم باشند و با آداب و رسوم این سرزمین هم خوانی داشته باشند.

بنفشه رسولیان در ابتدای مجموعه «ماجراهای من و بقیه» نوشته ما یک تعداد والدین بودیم که دوست داشتیم فرزندان‌مان داستان‌های خوبی بخوانند که مطابق ارزش‌ها و فرهنگ‌های سرزمین‌مان باشد و در عین حال لذت فراوانی ببرند. به همین خاطر خودمان دست به کار شدیم و این مجموعه جذاب را نوشتیم که گویا باب میل بسیاری از والدین دیگر قرار گرفته و توانسته‌اند دل بسیاری از کودکان را ببرند. داستان‌های این مجموعه مربوط به پوریا فرزند سوم یک خانواده شش نفره است که در کلاس پنجم درس می‌خواند و با کمک برادر و دوستانش آتشی نیست که نسوزاند. عمده داستان‌های این مجموعه به شکل معمایی نوشته شده و پوریا در هر بخش به دنبال یافتن پاسخ سوالی است که در ذهن کنجکاوش می‌چرخد. بستر کتاب‌ها به شکلی است که به فرهنگ ایرانی و اسلامی اشاره‌های ضمنی دارد. دین و دینداری نقش پررنگی در خانواده معمولی پوریا دارد و با آداب اسلامی تربیت می‌شوند.

در ادامه قسمتی از این مجموعه را می‌خوانید:

همان پیرزن که قد خمیده داشت و عینک ته‌استکانی را با کش دور سرش محکم کرده بود و به زور توی حلق همه نقل می ریخت، گفت:« من. من حموم ده. سرمو بلند کردم به سقف نگاه کنم، دیدم جن خیر ندیده نشسته کنار سوراخ هواکش سقف و زل زده به من. از همون موقع شروع به ریختن کرد، جوری که الان یه تار مو تو کله‌ام نیست.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

پسری که دور دنیا را رکاب زد1 (سفر به اروپا و آفریقا) پسری که دور دنیا را رکاب زد1 (سفر به اروپا و آفریقا)
۱۰ %
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
آن بیست و سه نفر آن بیست و سه نفر
۱۰ %
احمد یوسف زاده
۳۴۵,۰۰۰
۳۱۰,۵۰۰ تومان
ایلیا جلد سه و چهار ایلیا جلد سه و چهار
۱۰ %
۱۲۹,۰۰۰
۱۱۶,۱۰۰ تومان
پسری که دور دنیا را رکاب زد3 (سفر به آسیا) پسری که دور دنیا را رکاب زد3 (سفر به آسیا)
۱۰ %
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
ایلیا (جلد دوازدهم) ایلیا (جلد دوازدهم)
۱۰ %
۶۹,۰۰۰
۶۲,۱۰۰ تومان
روایتی ساده از ماجرایی پیچیده روایتی ساده از ماجرایی پیچیده
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها