مامان من گم شده

مامان من گم شده

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۵,۰۰۰
%۱۰
۴۰,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 2 جلد
رده سنی:
نوجوان / کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۳۶
وزن:
۱۱۴ گرم
شابک:
9789649737508

معرفی کتاب

امام زمان (عج) در تمام لحظات زندگی ما حضور دارند و مراقب ما هستند. ایمان به ایشان در تربیت فرزندان اهمیت بسیاری دارد و باور به اینکه ولی خداوند روی زمین همراه آن‌هاست، آیندۀ روشنی را برایشان رقم خواهد زد. کتاب حاضر یک اثر کودک است که به زیبایی این مفهوم را به بچه‌ها منتقل می‌کند.

کتاب «مامان من گم شده» دربارۀ مسجد مقدس جمکران است؛ جایی که هر روز و هر شب، خصوصاً در مناسبت‌های مذهبی و عید میلاد امام زمان در نیمۀ شعبان، پُر می‌شود از خانواده‌هایی که انتظار آقا را می‌کشند. این کتاب داستان بچۀ نوزادی را تعریف می‌کند که به همراه مادرش به این مکان مقدس رفته اما اتفاق نامنتظره‌ای پیش می‌آید. مادر که در حین زیارت حالش بد می‌شود، کودکش را گم می‌کند و نویسنده، داستان را از نگاه نوزاد برایمان بازگو می‌کند. داستان «مریم بصیری» به همراه تصویرسازی‌های جذاب «غزاله باروتیان» زندگی این بچه را به دست پیرمرد مهربانی می‌سپارد که قرار است او را به سلامت به دست مادرش برساند؛ اتفاقی که نشان می‌دهد امام زمان (عج) همیشه مراقب ما هستند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

قصه های من و بابام (جلد سوم) قصه های من و بابام (جلد سوم)
۱۰ %
اریش ازر - ایرج جهانشاهی
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
مهمان خدا مهمان خدا
۱۰ %
مژگان حامد
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
آرزوی زنبورک آرزوی زنبورک
۱۰ %
کلر ژوبرت
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
فیلشاه: کی از همه بهتره؟ فیلشاه: کی از همه بهتره؟
۱۰ %
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
اولین قصه های قرآن من اولین قصه های قرآن من
۱۰ %
ثانی اثنین خان
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها