بنر پویش صندوق اربعین

ماجرای تابا و جنگل تاریک

ماجرای تابا و جنگل تاریک

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۰,۰۰۰
%۱۰
۳۶,۰۰۰
تومان
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۴
وزن:
۸۲ گرم
شابک:
9789649738901

معرفی کتاب

کتاب «ماجرای تابا و جنگل تاریک» قصه شبتابی است که در جنگل زندگی می‌کند. خفاش او را مسخره می‌کند که با وجود نور خورشید و ماه، نور کوچک او هیچ ارزشی ندارد. اما خورشید مهربان به شبتاب می‌گوید مهم این است که همیشه روشن باشد و به قدر توانش جهان تاریک را روشن کند. این راهنمایی به او انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود به همراه دوستانش یک بچه آهو گمشده را در جنگل نجات دهند. این داستان تمثیلی به کودکان می‌آموزد هرکس به قدر استعداد و ظرفیتش باید تلاش کند و به روشن و زیبا کردن این جهان با کارش مشغول شود. این داستان با الهام با بیان رهبر انقلاب نوشته شده است که به آحاد جامعه توصیه کردند هرکس به قدر توانش جهاد تبیین را انجام دهد. این داستان کودکانه همراه با تصویرگری های جذابی و بیانی روان نوشته شده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

روزها و شب‌ها گذشتند. یک شب ابرهای تیره مانع تابش نور ماه شده بودند. آن شب جنگل غرق در تاریکی بود و تنها نور کوچک و پراکنده کرم‌های شب تاب به چشم می‌خورد تا با در جنگل پرسه می‌زد که صدایی شنید: «کمک کمک...» او با نگرانی به دنبال صدا گشت؛ کمی این طرف و آن طرفش را نگاه کرد. ناگهان چشمش به آهویی افتاد که تنها در تاریکی نشسته بود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

آرزوی زنبورک آرزوی زنبورک
۱۰ %
کلر ژوبرت
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
اولین قصه های قرآن من اولین قصه های قرآن من
۱۰ %
ثانی اثنین خان
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
محمد مثل گل بود محمد مثل گل بود
۱۰ %
غلامرضا حیدری ابهری
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
سه فندق گمشده (داستان‌های شکرخدا) سه فندق گمشده (داستان‌های شکرخدا)
۱۰ %
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
خدایا اجازه خدایا اجازه
۱۰ %
غلامرضا حیدری ابهری
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها