بنر پویش صندوق اربعین

لشکر اول پیاده نظام

لشکر اول پیاده نظام

4.2

کتاب راهنمای سربازان آمریکایی در اعزام به عراق

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
%۱۰
۹۹,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۵۶
وزن:
۱۵۶ گرم
شابک:
9786227808582

معرفی کتاب

کتاب «لشکر اول پیاده نظام» ترجمه کتاب راهنمایی است که برای سربازان پیاده نظام آمریکایی که به عراق اعزام می‌شوند نگاشته شده است. ایالات متحده آمریکاه برای توجیه اشغال عراق شعار مبارزه با تروریسم و حفظ صلح جهانی را علم نمود. در همین راستا نیز تمامی حملات نظامی خود به خاورمیانه را اقداماتی بشردوستانه قلمداد کرد که قرار است آرامش و امنیت را برای منطقه به ارمغان آورد. او در کنار استفاده از پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی برای حفظ روحیه سربازان و ایجاد انگیزه سلحشوری آنان را مبارزان راه صلح و بشریت می‌نامید که تنها سلاح بر دست نگرفته‌اند بلکه سربازانی هستند که ماموریت یافته‌اند در تمامی سطوح مردم جهان سوم را نجات دهند. کتاب حاضر نیز در همین راستا برای این سربازان تعبیه شده تا نسبت به کشور عراق آگاهی فرهنگی و محیطی عمیقتری داشته باشند و اشرافیتی عملی نسبت به اوضاع منطقه پیدا کنند. از این طریق ارتباط سربازان با مردمان بومی تسهیل شده و می‌توانند فراتر از یک نیروی نظامی بر اوضاع اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور نیز اثرگذار باشند. این کتاب آداب، سنن، جغرافیا، خطرات احتمالی و فضای سیاسی-قومیتی عراق را به سرباز آمریکایی به شکل خلاصه و مفید معرفی می‌کند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

مردم عراق با آمریکایی‌ها و باقی نیروهای ائتلاف که صدام حسین را سرنگون کردند، محتاطانه برخورد می‌کنند. اکثر مردم خود را مظلوم و نیروهای ائتلاف را به عنوان نیروی اشغالگر، مسئول رفع همه مشکلات شخصی و ملی می‌نگرند. این دید مردم به ما سودمند است؛ چرا که در ازای نشان دادن تأثیرات محسوس، مثبت و فوری با ما همکاری می‌کنند به علت شکننده بودن چنین رابطه‌ای لازم است سربازان آمریکایی به آداب و رسوم و فرهنگ مردم احترام بگذارند و با همه شهروندان به شیوه مناسب و شایسته رفتار کنند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

اتاقی که در ان اتفاق افتاد اتاقی که در ان اتفاق افتاد
۱۰ %
جان بولتون - محمد معماریان
۱۷۵,۰۰۰
۱۵۷,۵۰۰ تومان
چه کسی بر جهان حکومت میکند؟ چه کسی بر جهان حکومت میکند؟
۱۰ %
نوام چامسکی - حسین جعفری موحد
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
نقدی علمی بر سند 2030 نقدی علمی بر سند 2030
۱۰ %
سید محمدحسین راجی
۲۷,۰۰۰
۲۴,۳۰۰ تومان
انسان 250 ساله (حلقه دوم) انسان 250 ساله (حلقه دوم)
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
انسان 250 ساله (حلقه سوم) انسان 250 ساله (حلقه سوم)
۱۰ %
۲۷۰,۰۰۰
۲۴۳,۰۰۰ تومان
رقص برزیل با شیطان رقص برزیل با شیطان
۱۰ %
۲۸,۰۰۰
۲۵,۲۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها