بنر پویش صندوق اربعین

کتاب قهرمان دبیرستان امیرکبیر

کتاب قهرمان دبیرستان امیرکبیر

مترجم:
عطیه حسینی
رده سنی:
نوجوان
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۶۸
وزن:
۲۰۴ گرم
شابک:
9786003900851

معرفی کتاب

کتاب (قهرمان دبیرستان امیرکبیر) به قلم سید احمد زرهانی داستان زندگی یک نوجوان متدین در شیراز است که جلسات هفتگی معارفش ترک نمی‌شود.به خاطر شغل پدرش مجبور به مهاجرت به اهواز می‌شود و در دبیرستان جدید با چالش های جدید روبرو می‌شود.علی احسان زاده که او را شیخ علی میخوانند از همان ابتدا به فکر تربیت و اصلاح دوستانش هست و کار را تا جایی پیش می‌برد که با همکلاسی هایش در جریان انقلاب اسلامی نقش مهمی در مبارزات شهر اهواز ایفا میکند.

در ادامه برشی از کتاب را میخوانید :

علی و بهزاد تعجب کردند و از او پرسیدند که چه شده است؟ سیناپور گفت: «وقتی که شما مشغول نماز شدید من هم تصمیم گرفتم که جلو بیایم و به شما اقتدا کنم ولی سخنرانی اهانت آمیز سرهنگ ابریشمی تصیمیم مرا عوض کرد. بلافاصله از سالن خارج شدم و در کنتور برق دبیرستان را باز کردم و فیوز آن را درآوردم و با عجله  از مدرسه خارج شدم.علی و بهزاد خندیدند. بهزاد گفت: من از امروز اسم سیناپور را «سینا چریک» می گذارم.» باز هم بچه ها خندیدند و کمی درباره ی کارهایشان صحبت کردند و قرار گذاشتند که ساعت ۱۰ صبح روز بعد در جلسه ی خیابان ساحل شرکت کنند. موقع رفتن علی به سیناپور گفت: «خدا حافظ سینا چریک.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

ولایت فقیه (ره‌نامه:جلد۱۱) ولایت فقیه (ره‌نامه:جلد۱۱)
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
بحثی کوتاه درباره حکومت اسلامی و ولایت فقیه بحثی کوتاه درباره حکومت اسلامی و ولایت فقیه
۱۰ %
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
روایت رهبری روایت رهبری
۱۰ %
سید یاسر جبراییلی
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
ولایت فقیه ولایت فقیه
۱۰ %
سید مهران طباطبایی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
ولایت فقیه ولایت فقیه
۹ %
سید روح الله موسوی خمینی
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۳,۷۵۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها