شیر خدا علی

شیر خدا علی

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
%۱۰
۹۰,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۴۸
وزن:
۲۸۴ گرم
شابک:
9786004414661

معرفی کتاب

نوشتن برای کودکان و نوجوانان کار دشواری است. مخصوصا اگر نویسنده تصمیم داشته باشد در مورد شخصیت‌های بزرگ و مفاهیم مهم زندگی سخن بگوید. استفاده از عبارات ساده و کلمات آشنا برای کودکان و در عین حال انتقال صحیح مفاهیم نکته‌ای است که به پیچیدگی کار می‌افزاید. از سوی دیگر بسیاری از والدین به کتاب‌هایی نیاز دارند که بتواند مفاهیم دینی و اعتقادی را با قلمی روان به کودکان بیاموزد. «شیر خدا علی» نوشته علی شعیبی تلاش کرده است تا در جهت برطرف کردن این نیاز قدمی بردارد.

در این اثر ما با داستانی شیرین و روان از زندگی امیرالمومنین (علیه السلام) روبرو هستیم. اتفاقات این کتاب پیش از ولادت حضرت آغاز می‌شود و تا زمان شهادت ایشان ادامه می‌یابد. این کتاب راوی اتفاقات متقن تاریخی است و از معتبرترین مستندات روایی برای نقل حوادث زندگی امام علی (ع) استفاده کرده است. «شیر خدا علی» به کمک تصویرگری صحنه‌هایی از اتفاقات زندگی حضرت بر جذابیت خود افزوده است و سبب می‌شود تا نوجوانان تجربه شیرین‌تری از مطالعه این کتاب داشته باشند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

با ورود فاطمه به کعبه ناگهان پنج زن در حالی که لباس‌های سفید به تن داشتند و بوی عطر آنها فضا را پر کرده بود بر فاطمه نازل شدند. آنها خود را معرفی کردند: «حوا، همسر آدم» «ساره همسر ابراهیم»، «آسیه همسر فرعون»، «مادر حضرت موسی» و «مریم مادر عیسی» آن زنان از طرف خداوند مأموریت داشتند تا برای زایمان به فاطمه کمک کنند زنان بهشتی رو به فاطمه کردند و گفتند: «سلام بر تو ای بانوی الهی.» فاطمه جواب سلام آنها را داد. زنان بهشتی در برابر دختر اسد نشستند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

کتاب مخفی کتاب مخفی
۱۰ %
مجید پورولی کلشتری
۵۴,۰۰۰
۴۸,۶۰۰ تومان
ترجمه نهج البلاغه- پالتویی چرم (دشتی) ترجمه نهج البلاغه- پالتویی چرم (دشتی)
۵۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰ تومان
پدر پدر
۱۰ %
نرجس شکوریان فرد
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
علی از زبان علی-گالینگور علی از زبان علی-گالینگور
۱۰ %
۲۸۰,۰۰۰
۲۵۲,۰۰۰ تومان
فاطمه علی است فاطمه علی است
۱۰ %
علی قهرمانی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها