همه خبر ها اینجاست

همه خبر ها اینجاست

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۷۰,۰۰۰
%۱۰
۶۳,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۸۲
وزن:
۱۵۴ گرم
شابک:
9789649737737

معرفی کتاب

کتاب «همۀ خبرها اینجاست» اثری‌ست زندگی‌نامه‌ای دربارۀ اولین پزشک زن که تخصص جراحی عمومی را در ایران دریافت کرد و در دوران جنگ، لقب فرشتۀ نجات مجروحین ایرانی را دریافت کرده بود. «شهیده دکتر پروین ناصحی» پزشک جهادگری بود سخت‌کوش و نخبه، که برای اولین بار موفق شد به عنوان یک زن در ایران مدرک جراحی عمومی را کسب کند. اما این تنها افتخار این شهیدۀ بزرگوار نیست، بلکه تنها وسیله‌ای‌ست برای او تا بتواند به مبارزان اسلام خدمت کند و جان هموطنانش را نجات بدهد. ایشان که در دانشگاه شهید بهشتی تحصیل کرده بود، پس از دریافت مدرک خود در مراکز درمانی متعددی در شهر قم خدمت کرده و یکی از برترین جراحان بیمارستا‌ن‌های شهید بهشتی، طالقانی، لقمان، لبافی‌نژاد و نکویی به حساب می‌آمد.

شخصیت و حیات پروین ناصحی اما روی دیگری هم دارد؛ بُعد دیگری که با سمت جهادگر و فرشته‌مانند این زن وظیفه‌شناس هماهنگی کامل داشت، و آن عشق به شهر قم بود. این علاقه از طرفی به لذت معنوی و آرامش عمیقی برمی‌گشت که او در حرم حضرت معصومه (س) احساس می‌کرد و از سوی دیگر، مرتبط بود به پیوند قلبی او با امام عصر (عج). «نجمه جوادی» در این کتاب خود به زیبایی بخش‌هایی از زندگی این شهیدۀ بزگوار را انتخاب کرده که علاقۀ او به مسجد جمکران را روایت می‌کند و با قلم نویسنده، توصیف ادبی زیبایی از زندگی و شهادت این پزشک ایرانی را می‌خوانیم.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

قصه کربلا قصه کربلا
۱۰ %
مهدی قزلی
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
ناقوس ها به صدا درمی آیند ناقوس ها به صدا درمی آیند
۱۰ %
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
اقیانوس مشرق اقیانوس مشرق
۱۰ %
مجید پورولی کلشتری
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
ادموند (جلد اول ) ادموند (جلد اول )
۹ %
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۶,۵۰۰ تومان
عشق در برابر عشق عشق در برابر عشق
۱۰ %
امید کوره چی
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
ادموند (جلد دوم) ادموند (جلد دوم)
۱۰ %
آمنه پازکی
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها