زندگی خود را دوباره بیافرینید

زندگی خود را دوباره بیافرینید

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۲۹۵,۰۰۰
%۱۰
۲۶۵,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۴۸۰
وزن:
۴۱۶ گرم
شابک:
9786226573429

معرفی کتاب

بسیاری از افراد در دوران کودکی و جوانی با بحران های روحی و احساسی بسیار دشواری مواجه می‌شوند که تاثیرات بسیار عمیقی بر زندگی و سرنوشت آن‌ها می‌گذارد. شناخت این مشکلات، ریشه یابی ناراحتی‌های روحی و ارتباط دهی میان مشکلات کنونی و تروماهای رخ داده در گذشته مساله بسیار مهمی است که حل و درمان آن‌ها تاثیر بسیاری بر کیفیت زندگی می‌اندازد.

جفری یانگ و جنت کلوسکو دو روانشناس رفتاردرمانی شناختی هستند که در کتاب «زندگی خود را دوباره بیافرینید» به مخاطب خود می‌آموزند که تا علائم و نشانه تله‌های زندگی را بشناسند. تله‌ها مشکلات آسیب‌زایی هستند که از کودکی به همراه فرد هستند و در روند زندگی فرد در بزرگسالی تاثیرگذار هستند. پس از شناخت این تله‌ها و تطبیق آن‌ها با مشکلات شخصی آن‌ها به شما نشان می‌دهند که ریشه این تله به چه مسائلی بر می‌گردد و مصادیقی از مشکلات ناشی از تله را بیان می‌کنند و  در نهایت به شکل گام به گام به مخاطب نشان می دهند که چگونه هر کدام از این تروماهای احساسی را درمان یا التیام بخشند. با مطالعه این کتاب و تمرین تکنیک های آن شما می‌توانید رفتارهای منفی را از زندگی خود حذف نمایید و رضایت را به زندگی خود بازگردانید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

طرح‌واره‌ها عقاید عمیقاً ریشه داری درباره ی خودمان و دنیا هستند که در سال‌های اول زندگی فرا گرفته شده‌اند. این طرح‌واره‌ها مبنای درک ما از خودمان هستند. دست برداشتن از باورمان به یک طرح‌واره به معنای صرف نظر کردن از اطمینان خاطری است که از دانستن کیستی خود و چیستی دنیا حاصل کرده‌ایم؛ بنابراین به آن می‌چسبیم حتی زمانی که به ما آسیب می‌زند. این باورهای سال‌های ابتدایی زندگی به ما حس پیش بینی کردن و اطمینان خاطر می‌دهند؛ حسی که برایمان خوشایند و آشناست به طور غریبی به ما احساس در خانه بودن می‌دهند. به این دلیل روانشناسان شناختی بر این باورند که طرح‌واره‌ها یا تله‌های زندگی به سختی قابل تغییرند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

با اقتدار برخاستن با اقتدار برخاستن
۱۰ %
برنه براون - سیده فرزانه حسینی
۲۱۹,۰۰۰
۱۹۷,۱۰۰ تومان
بازداشتگاه صورتی بازداشتگاه صورتی
۱۰ %
۶۹,۰۰۰
۶۲,۱۰۰ تومان
تئوری انتخاب-ویلیام گلاسر تئوری انتخاب-ویلیام گلاسر
۱۰ %
۵۱۶,۰۰۰
۴۶۴,۴۰۰ تومان
بیرون ذهن من بیرون ذهن من
۱۰ %
شارون ام دریپر - آنیتا یارمحمدی
۳۸۵,۰۰۰
۳۴۶,۵۰۰ تومان
خرده عادت ها خرده عادت ها
۱۰ %
جیمز کلیر - زهرا صادقی
۲۱۵,۰۰۰
۱۹۳,۵۰۰ تومان
حرکت صفایی حائری حرکت صفایی حائری
۱۰ %
علی صفایی حائری
۱۱۵,۰۰۰
۱۰۳,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها