زلزله ده ریشتری

زلزله ده ریشتری

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۶۰,۰۰۰
%۱۰
۱۴۴,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۸۷
وزن:
۳۳۰ گرم
شابک:
9786227808117

معرفی کتاب

کتاب «زلزله ده ریشتری» نوشته نیما اکبرخانی داستانی علمی تخیلی است که در سال 1434 اتفاق می‌افتد. پژوهشگر و تاریخ‌نگاری از طرف سازمان ملل ماموریت پیدا می‌کند تا با عوامل دخیل در حوادث سال 1409 و بعدترش مصاحبه کند و حقیقت اتفاقات تلخ و خونین آن سال‌ها را کشف کند. در سال 1409 زلزله‌ای مهیب تهران را می‌لرزاند و سه میلیون انسان را زیر آوار برد. پس از آن به دلیل سوءمدیریت اجساد دفن نشده باعث ایجاد یک بیماری عفونی در میان بازماندگان می‌شود و پس از آن حمله کشورهای غربی به مناطق جنوبی کشور، تجزیه حکومت به دولت‌های محلی و سرانجام حمله اتمی توسط اسرائیل باعث می‌شوند تا از ایران تنها نام و یادی باقی بماند. اما این پایان ماجرا نیست. آدم‌هایی که تمام زندگی و بستگانشان را در طی این حملات پی در پی از دست داده‌اند کم کم در محل میدان امام حسین(علیه السلام) گرد هم می‌آیند و نیروی مقاومتی را تشکیل می‌دهند که هیچکس انتظارش را ندارد و حرکتی را رقم می‌زنند که هیچکس در جهان نه انتظارش را دارد و نه می‌تواند آن را پیش بینی کند. این کتاب با روایتی جذاب و پرکشش فردای نابودی حکومت مرکزی در ایران را به تصویر کشیده و نشان می‌دهد دشمنان چگونه برای دریدن این آب و خاک دندان تیز کرده و منتظر یک فرصت هستند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

وقتی تو تهران شب فرارسید تموم دنیا با هر چی داشت می‌خواست ببینه زیر غبار ده انفجار هسته‌ای چی میگذره. از ماهواره و هواپیماهای شناسایی و پهپاد هر چی بود بر فراز تهران پرواز می‌کرد. اولین عکسا که چیز به درد بخوری داشت حدود ساعت ۳ بامداد از یه ماهواره فرانسوی مخابره شد. تهران تاریک بود و در عین حال، پر شده بود از شعله های کوچیک هیچ نوری که نشون از رفت و آمد باشه دیده نمی شد. دوایر تیره و گرفته‌ای قابل رؤیت بود که محل برخورد موشکا رو نشان می‌داد. همه حیرت زده بودن کلی محقق و پزشک سال‌ها انتظار کشیده بودن که بتونن صحنه یه انفجار اتمی رو از نزدیک ببینن و درباره‌ش تحقیق کنن و حالا شور و شوق بسیاری برای اعزام به تهران داشتن از همه جا آماده میشدن که به تهران برن؛ اروپا، آمریکا، روسیه و چین بیشترین متقاضی رو داشتن و همه سعی می‌کردن با من ارتباط بگیرن من خبرنگاری بودم که تازه از منطقه جنگی برگشته بود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

ارمیا ارمیا
۱۰ %
رضا امیرخانی
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
داستان سیستان داستان سیستان
۱۰ %
رضا امیرخانی
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
آتش بدون دود (7 جلدی) آتش بدون دود (7 جلدی)
۱۰ %
نادر ابراهیمی
۱,۱۹۰,۰۰۰
۱,۰۷۱,۰۰۰ تومان
دعبل و زلفا دعبل و زلفا
۱۰ %
مظفر سالاری
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
چایت را من شیرین میکنم چایت را من شیرین میکنم
۱۰ %
زهرا اسعد بلنددوست
۲۴۰,۰۰۰
۲۱۶,۰۰۰ تومان
چهل نامه کوتاه به همسرم چهل نامه کوتاه به همسرم
۱۰ %
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها