بنر پویش صندوق اربعین

کتاب ریل های زنگ زده

کتاب ریل های زنگ زده

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۹۴,۰۰۰
%۱۰
۸۴,۶۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
شعر
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۰۴
وزن:
۹۸ گرم
شابک:
9786000352776

معرفی کتاب

شعری نو

    ریل‌های زنگ‌زده اثری است که شامل گزیده اشعار فاطمه سادات‌میر از سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ می باشد. در این کتاب  شاعر سبک‌های تلفیقی شعر سپید را ارائه کرده است. این اشعار تلفیقی از حال و هوای سنت‌های قدیمی عاشقانه و عصر مدرن است و گاهی به سمت انتقاد پیش می‌رود. شاعر در این مجموعه سعی کرده است که با بیان لطیفی شعرها را بسراید تا احساسات مخاطب و منطق او را هم‌زمان درگیر معنا کند. مجموعه شعر "ریل‌های زنگ‌زده" نشان دهنده تلاش شاعر برای ایجاد تغییر در شعر سپید است و نشان می دهد که او به دنبال ارتقاء سبک و محتوای شعر است. این تلاش نشان از تجدید نظر در سبک‌های شعری قدیمی و مدرن دارد و نشانگر پذیرش شاعر از چالش های جدید در ادبیات معاصر است.

"کلاغ‌ها زیاد شده‌اند و من می‌ترسم با روزنامه تصادف کنم می‌ترسم اخبار تلویزیون تعقیبم کند می‌ترسم گوشی‌ام را همراهم زندانی کنند مراقب خودت باش محبوب من!" آنچه خواندید گزیده ای از این کتاب بود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

راز هایی درباره زنان که هر مردی باید آن ها را بداند راز هایی درباره زنان که هر مردی باید آن ها را بداند
۳۲۱,۸۶۰
۳۲۱,۸۶۰ تومان
معجزه گفتگو معجزه گفتگو
۱۰ %
سوزان هیت لر - اکرم کرمی
۳۱۵,۰۰۰
۲۸۳,۵۰۰ تومان
محکم در آغوشم بگیر محکم در آغوشم بگیر
۱۰ %
۲۲۹,۰۰۰
۲۰۶,۱۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها