ربات پرنده را دوست دارم

ربات پرنده را دوست دارم

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
%۱۰
۱۳۳,۲۰۰
تومان
موجودی:
فقط 8 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۷۲
وزن:
۳۴۸ گرم
شابک:
9789649738611

معرفی کتاب

کتاب «ربات پرنده را دوست دارم» نوشته علی آرمین در ادامه کتاب «پرواز با پاراموتور را دوست دارم» ماجراهای عباس است که به ماجراجویی و اختراع کردن علاقه‌مند است. در ادامه ماجراهای عباس و طراح‌های ساختی که از پدربزرگش به یادگار مانده او متوجه می‌شود برای اینکه بتواند در رشته رباتیک پیشرفت کند و کارهای مهم‌تری انجام بدهد باید تهران برود و در آنجا مهندسی را پیدا کند که به گفته پدربزرگ یکی از بهترین افراد در ساخت پاراموتور در ایران است. اما مشکلی بر سر راه عباس وجود دارد. مهندس شاگردی دارد که به عباس حسادت می‌کند و خیال دارد او را به نحوی تخریب و از راه بیرون کند تا دیگر کسی مزاحم رابطه او و مهندس نباشد. این کشمکش و تلاش‌های عباس برای اینکه بتواند خودش را به مهندس ثابت کرد و پروژه های بزرگی که دارد به همراه دوست جدیدش بهنام محقق سازد سبب می‌شود تا این داستان جذاب مخاطب را تا انتها با خود درگیر سازد و به نوجوان امروز ایران این باور و انگیزه را بدهد تا در هر عرصه‌ای که علاقه دارد شجاعانه قدم بگذارد و آینده ایران را با دستان توانای خودش بسازد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

من عباسم؛ یک پسر تنها و فقیر که دست خدا را همیشه روی سرش حس کرده. چند سال از عمرش را توی یک بالاخانه کوچک بالای یک تعمیرگاه زندگی کرده با یک صاحب کار معتاد و بداخلاق سر کرده و مدت‌ها اشک، رفیق تنهایی‌اش بوده تا بالأخره تبدیل شده به یک نیمچه مکانیک که البته در این گیرودار قدری هم سردوگرم روزگار را چشیده و پخته شده بعد هم سروکله یک پیرمرد سفید پوش پیدا شده و پاراموتور خرابی را به او داده و باعث شده تا تعمیر پاراموتور را یاد بگیرد؛ البته نه فقط تعمیر پاراموتور بلکه باعث شده تا درس‌هایی از زندگی را یاد بگیرد. این پسر تنها دوست داشته مثل پدر مرحومش استاد پرواز با پاراموتور باشد و این آرزو و تلاش است که او را به تهران کشانده حالا هم آمده به باشگاه هوانوردی و دارد در یک قرعه کشی مهم و سرنوشت ساز شرکت می‌کند. خیلی خوشحالم که این پسر من هستم واقعاً چند نفر از بچه های هم سن و سال من توانسته‌اند این پیروزی‌ها را به دست بیاورند؟

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سلام بر ابراهیم (جلد 2) سلام بر ابراهیم (جلد 2)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
چغک چغک
۱۰ %
صهبا
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
نردبان جهان نردبان جهان
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۳,۰۰۰
۱۱,۷۰۰ تومان
ستاره من ستاره من
۱۰ %
حمیدرضا شاه آبادی - ناصر نادری
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
عارف 12 ساله عارف 12 ساله
۱۰ %
سید حسین موسوی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها