بنر پویش صندوق اربعین

دعا حقیقت بندگی (جلد دوم)

دعا حقیقت بندگی (جلد دوم)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۸۵,۰۰۰
%۱۰
۷۶,۵۰۰
تومان
رده سنی:
بزرگسال / طلاب
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۳۶۰
وزن:
۳۸۴ گرم
شابک:
9786006940571

معرفی کتاب

پس از مباحث مطرح شده در جلد اول، ادامه‌ی بحث دعا در ماه رمضان بعد توسط آیت الله مجتبی تهرانی انجام گردید و ایشان این موضوع مهم که هم گستردگی فراوانی دارد و از سوی دیگر مردم سوالات و شبهات فراوانی پیرامونش وجود دارد را توضیح داده است. مباحث ایشان از سال 1386 تا 91 به مدت 6 سال طول کشید و اکنون هر سال از این مباحث که همگی مربوط به بحث دعا هستند یک جلد شده است. در این کتاب نحوه اتصال انسان به خداوند توضیح داده می شود، اینکه خداوند را چگونه دعا کنیم، چه وسیله ای برای استجابت به درگاه خدا ببریم، افرادی که دعایشان قطعا مورد استجابت قرار می‌گیرد، اهمیت دعا در شب و اینکه در هنگام خواستن چه چیزی از خداوند بخواهیم از جمله مباحثی است که در این کتاب در موردش حضرت استاد آیت الله تهرانی سخنان بسیار مفیدی بیان کرده‌اند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

بحث در این است که در نشئه‌ای هستیم که پایین‌ترین نشئات وجودی است در حالی که از بالاترین نشئه وجودی داریم تقاضا می‌کنیم. اگر به عرش و پیش خدا رفتیم، آنجا بالا و پایین ندارد، ولی چون در عالم ماده آمدیم جهات ششگانه درست می‌شود. اگر از عالم ماده بیرون برویم، دیگر بحث بالا، پایین، راست، چپ، جلو و عقب مطرح نیست. این‌ها فقط برای عالم ماده است؛ چون در این عالم آمدی، بر طبق شرایط این عالم به تو دستور داده‌اند که طبق شرایط وجودی توست که در این عالم محفوف به جهات ششگانه هستی و بر طبق آن ارزشیابی می‌کنیم و بالا و پایین مطرح می‌شود به تعبیر اهل معرفت در نشئه مادیت و ناسوت هستی و داری از عالم برتر و بالا تقاضا می‌کنی که شرایط چنین اقتضایی می‌کند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مجموعه دعا حقیقت بندگی (دوره ۶ جلدی) مجموعه دعا حقیقت بندگی (دوره ۶ جلدی)
۱۵ %
۴۷۰,۰۰۰
۳۹۹,۵۰۰ تومان
آینه تمام نما (آیت الله حائری شیرازی) آینه تمام نما (آیت الله حائری شیرازی)
۱۰ %
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
چگونه یک نماز خوب بخوانیم ؟ چگونه یک نماز خوب بخوانیم ؟
۱۰ %
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
رحمت واسعه رحمت واسعه
۱۰ %
آیت الله بهجت
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
توجیه المسائل کربلا توجیه المسائل کربلا
۲۵ %
سید علی اصغر علوی
۱۲۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
شماس شامی شماس شامی
۱۰ %
مجید قیصری
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها