بنر پویش صندوق اربعین

در آتش فتنه (حجر بن عدی)

در آتش فتنه (حجر بن عدی)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۵۰,۰۰۰
%۱۰
۴۵,۰۰۰
تومان
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان کوتاه
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۸۰
وزن:
۹۰ گرم
شابک:
9789649735399

معرفی کتاب

دوست محمد (ص) و علی (ع)

   تاریخ اسلام پر از نکات آموزشی برای آنانی هست که می اندیشند، کودکان و نوجوانان علاقه مند به تاریخ و پدران و مادرانی که تمایل دارند نسل جدید نیز با صحابه و یاران اهل بیت آشنا شوند می توانند کتاب حجر بن عدی در آتش فتنه دوستان پیامبر و علی را تهیه کنند تا با زبانی شیوا و داستان گونه فرزندان و آشنایان نوجوان خود را با این شخصیت های اثرگذار در تاریخ اسلام آشنا کنند. در این کتاب، مجید ملامحمدی با استفاده از قلم خود، کودکان و نوجوانان را با زندگی یار راستین اهل بیت (ع)، حجر بن عدی که همانند کوهی استوار در کنار پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) ماند و مبارزه کرد و در تمام عمرش، سر تسلیم در برابر زور و تزویر فرود نیاورد، آشنا می‌کند. او این داستان را به شکلی جذاب و زیبا تعریف کرده تا جوانان بتوانند از آن الهام بگیرند و از آموخته‌های زندگی این شخصیت الهام بگیرند.

" یک بار زیاد داشت برای نماز جمعه، در مسجد خطبه می خواند. سخنان او طولانی شد. حجر که در مسجد بود، برخاست و چندبار با گفتن«اصلاة الصلاة» به او اشاره کرد که وقت نماز گذشته است اما زیاد به حجر اعتنایی نکرد. حجر جلوی مسجد رفت و به نماز ایستاد. جمع زیادی از مردم به او اقتدا کردند. زیاد آشفته و عصبانی از منبر پایین آمد و در قسمت دیگری از مسجد، پیشاپیش طرف دارانش ایستاد و نماز خواند. سپس به دارالاماره رفت و دوباره برای معاویه نامه نوشت." آنچه خواندید گزیده ای از این کتاب بود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مجموعه دوستان پیامبر و علی (۱۳ جلدی) مجموعه دوستان پیامبر و علی (۱۳ جلدی)
۱۵ %
۵۸۸,۰۰۰
۴۹۹,۸۰۰ تومان
روایتی ساده از ماجرایی پیچیده روایتی ساده از ماجرایی پیچیده
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
چغک چغک
۱۰ %
صهبا
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
تن تن و سندباد تن تن و سندباد
۱۰ %
محمد میرکیانی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
نردبان جهان نردبان جهان
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۳,۰۰۰
۱۱,۷۰۰ تومان
اصیل آباد اصیل آباد
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها