بنر پویش صندوق اربعین

جایی در میانه راه

جایی در میانه راه

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۵,۰۰۰
%۱۰
۴۰,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 9 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
پالتویی
صفحات:
۷۲
وزن:
۷۰ گرم
شابک:
9786000351649

معرفی کتاب

کتاب «جایی در میانه راه» چهل و دومین جلد از سری قصه‌های فرماندهان است که در آن قصه هایی از قهرمانان جنگ را روایت می‌کند. این کتاب در مورد داستان زنگی شهید سیدموسی نامجوی می‌باشد که در سال 1317 در بندر انزلی چشم به جهان گشود. او تحصیلات خود را در دانشکده افسری  با بهترین نمرات به پایان رساند. او از طریق پدر با امام خمینی (ره) آشنا می‌گردد و از آن پس در مکتب امام و انقلاب قرار می‌گیرد. او بعد از ازدواج با همسرش فعالیت‌های انقلابی را با جدیت بیشتری پی می‌گیرد. با پیروزی انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی حضرت امام ایشان را به عنوان مشاور خود در امور جنگ منصوب می‌کنند و با به سرکار آمدن دولت رجایی به سمت وزارت دفاع منصوب شد. با دستور امام مبنی بر شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه حضور پیدا کرد و این عملیات موفقیت آمیز سبب عقب راندن نیروهای بعثی از اطراف شهر آبادان شد. او به همراه جمعی از فرماندهان جنگ در حال بازگشت به تهران برای ارائه گزارش خدمت امام بودند که متاسفانه هواپیما در کهریزک سقوط کرد و تمامی مسافران از جمله سردار نامجو به شهادت رسیدند. این اثر مشتمل بر برش‌هایی کوتاه و خواندنی از این شهید والامقام است که به قلم عزت الله الوندی نگاشته شده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

سید موسی در دانشکده به دانشجویانی که اهل نماز و روزه و قرآن خواندن بودند، احترام بیشتری می‌گذاشت. او که در راه مبارزه با حکومت پهلوی گام برمی‌داشت وقتی چهل سالش بود درخواست بازنشستگی کرد، اما درخواستش پذیرفته نشد. در همان سال انقلاب اسلامی به پیروزی رسید نامجوی که با خانواده‌اش در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کرد و سهمی هم در پیروزی انقلاب داشت حالا خوشحال و شادمان بود، بنابراین در هسته اولیه ارتش جمهوری اسلامی ایران دست به کارهای بزرگی زد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مرد رویاها مرد رویاها
۱۰ %
سید مهدی شجاعی
۳۸۰,۰۰۰
۳۴۲,۰۰۰ تومان
شاهرخ شاهرخ
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 2) سلام بر ابراهیم (جلد 2)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
حاج قاسم حاج قاسم
۱۰ %
علی اکبر مزدآبادی
۶۶,۰۰۰
۵۹,۴۰۰ تومان
مسافر کربلا مسافر کربلا
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
دختر شینا دختر شینا
۱۰ %
بهناز ضرابی زاده
۲۲۵,۰۰۰
۲۰۲,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها