بنر پویش صندوق اربعین

کتاب جاسوس بازی (جلد دوم)

کتاب جاسوس بازی (جلد دوم)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
%۱۰
۱۸۰,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 7 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۸۰
وزن:
۲۶۶ گرم
شابک:
9786222851330

معرفی کتاب

کتابی از جنس جاسوس بازی

کتاب جاسوس بازی جلد دوم اثری از حمید داودآبادی و یک اثر سه جلدی است که داستان‌های واقعی از زندگی مردم عادی را به تصویر می‌کشد. این اثر حمید داودآبادی درباره اتفاقات و حوادثی است که در چهل سال گذشته در ایران رخ داده و به بررسی خیانت‌هایی می‌پردازد که توسط نیروهای خودفروخته و منافقان به کشور و انقلاب اسلامی وارد شده است. نویسنده، با تجربه خود در بطن حوادث و اتفاقات مهم انقلاب و دفاع مقدس، اطلاعات و خاطرات فراوانی را درباره جاسوسان و منافقان جمع‌آوری کرده و آن‌ها را در این کتاب منتشر کرده است. کتاب جاسوس بازی جلد دوم به نکات مهمی اشاره می‌کند که بیانگر حضور افراد خیانتکار در لایه‌های مختلف جامعه ایران است. این افراد، اغلب از تحصیلات برجسته یا قدرت پرنفوذ برخوردار بوده و اغلب به عنوان افراد خدوم و معتقد به انقلاب شناخته می‌شوند. اما در حقیقت، آن‌ها با فعالیت‌های پنهانی خود به کشور و انقلاب ضربه می‌زنند. در کتاب، نویسنده به تاریخچه فعالیت‌های منافقان و جاسوسان در سال‌های ابتدایی انقلاب می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه این افراد با ترور و شکنجه، برخی از نیروهای خدوم و برجسته کشور را به شهادت رسانده‌اند. همچنین، نویسنده به نحوه برخورد دولت ایران با این گروه‌ها و تلاش‌های آن برای مقابله با خطرات ناشی از فعالیت‌های آن‌ها نیز پرداخته است.

در ادامه قسمتی از این کتاب را می خوانید:" دختر خودش را به احمد نزدیک کرد و طوری که مثلاً دیگران نشنوند، گفت:«من مسئول بسیج خواهران مسجد الحسین بودم. مریم رضایی هستم.» احمد جا خورد. او که سرش را پایین انداخته و شدیداً در فکر فرو رفته بود، رنگش سرخ شد. سرش را بالا آورد نگاهی به چهره دخترک انداخت. مریم رضایی مسئول بسیج خواهران مسجد را می‌شناخت البته فقط در جلسات مسئولان بسیج ناحیه او را دیده بود که پوشیده در چادر مشکی فقط چشمانش پیدا بود. با تعجب بیشتر پرسید: «تو که مسئول بسیج بودی پس اینجا وسط نیروهای منافق چیکار میکنی؟» دختر که حالش جا آمده بود و خیالش راحت شد احمد او را شناخته، گفت: «چند سال پیش یک جوان که مهندس بود آمد خواستگاری من پس از ازدواج، برای ادامه زندگی رفتیم فرانسه اونجا بود که فهمیدم او عضو مجاهدین خلق است؛ ول دیگر نه راه پس داشتم نه راه پیش هر طوری بود من رو قانع کرد که به عضویت سازمان در اومدم.»"

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

استاد (خرده روایت هایی از زندگی شهید شهریاری) استاد (خرده روایت هایی از زندگی شهید شهریاری)
۱۰ %
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
به وقت نوترون جلد اول شهدا علی محمدی به وقت نوترون جلد اول شهدا علی محمدی
۱۰ %
۱۲,۰۰۰
۱۰,۸۰۰ تومان
شهید علم جلد اول شهید شهریاری شهید علم جلد اول شهید شهریاری
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
شهید علم جلد دوم شهید رضایی نژاد شهید علم جلد دوم شهید رضایی نژاد
۱۰ %
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
شهریار سرزمین من شهریار سرزمین من
۱۰ %
معصومه زینعلی
۱۸۵,۰۰۰
۱۶۶,۵۰۰ تومان
من مادر مصطفی من مادر مصطفی
۱۰ %
رحیم مخدومی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها