بنر پویش صندوق اربعین

تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب 5 (مدیریت تشکل تربیتی)

تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب 5 (مدیریت تشکل تربیتی)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۵۰,۰۰۰
%۱۰
۴۵,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 2 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۸۰
وزن:
۱۵۰ گرم
شابک:
9786222851453

معرفی کتاب

تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب (مدیریت تشکل تربیتی) آخرین جلد از مجموعه مباحث تربیتی آیت الله خامنه‌ای است. در این مجلد مباحث پیرامون مدیریت امور تربیتی محور قرار گرفته است. در بخش ابتدایی پیرامون این موضوع مطالبی گرد آمده که مدیر یک مجموعه تربیتی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و سپس در بخش دوم وظایف یک مدیر توسط این حکیم آگاه برشمرده شده است. از آنجا که در مساله تربیت امر انسان سازی محور کار یک مجموعه یا گروه قرار گرفته است فرد مدیر خود در مسائل تربیتی باید برتر و پیش‌تر از سایر افراد باشد و در واقع عمل او خود یک الگوی تربیتی برای تمام افراد زیرمجموعه و اشخاص تحت تربیت باشد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

هرکس هر تحلیلی داشته باشد راه حل مشکلات همین دو شاخص وجدان کار و انضباط اجتماعی است. انضباط اجتماعی یعنی نظم پذیری در همه امور شما برای اعمال این انضباط از کارهای کوچک شروع کنید. فرض بفرمایید عبور نکردن از خط عابر پیاده برای اتومبیل‌ها در خیابان‌های شلوغ و پرجمعیت یا همه جا یا عبور نکردن پیاده‌ها از غیر محل خط عابر پیاده در خیابان این کار، در وهله اول به نظر کوچک و پیش پا افتاده می‌آید اما از همین جا شروع کنیم و انضباط اجتماعی را در همه مسائلمان تعمیم دهیم تا به مسئولیت‌های بالای کشور در برخورد با مسائل کشور برسد. یعنی کسانی که مراجعات مردمی دارند، در برخورد با مردمی که به آنها مراجعه می‌کنند نظم و انضباط را حاکم کنند و کسانی که کاری را بر دوش گرفته‌اند، نظم و انضباط را در انجام آن کار معمول دارند. همه این‌ها کشور و ملت ما را به شادابی خواهد رساند و کار آن‌ها را پیش خواهد برد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مسئولیت و سازندگی مسئولیت و سازندگی
۱۰ %
علی صفایی حائری
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
حرکت حرکت
۱۰ %
علی صفایی حائری
۱۱۵,۰۰۰
۱۰۳,۵۰۰ تومان
نسیم مهر 2 نسیم مهر 2
۱۰ %
حسین دهنوی
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
من دیگر ما (جلد اول) من دیگر ما (جلد اول)
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۴۸,۰۰۰
۴۳,۲۰۰ تومان
من دیگر ما (جلد سوم) من دیگر ما (جلد سوم)
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۹۶,۰۰۰
۸۶,۴۰۰ تومان
بازی بازوی تربیت بازی بازوی تربیت
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۴۱,۰۰۰
۳۶,۹۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها