بنر پویش صندوق اربعین

کتاب به سفارش مادرم

کتاب به سفارش مادرم

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
%۱۰
۱۳۵,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۳۶۴
وزن:
۳۴۸ گرم
شابک:
9789640236024

معرفی کتاب

روایتی از سفر معنوی اربعین

کتاب به سفارش مادرم، بیست و چند روایت از ماموریتی خانوادگی در عراق اثری از احسان حسینی نسب شامل  روایت ها و مشاهدات نویسنده از سفر اربعین در عراق است. نویسنده در این کتاب با مخاطب قرار دادن مادر خود، مشاهدات خود را از دیدار با پیاده‌روندگان این مسیر ثبت کرده است. در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: "در این سال‌ها، مادرم از بین سفرهایی که نمی‌توانست برود، بیشتر از همه سفر به عراق در ایام اربعین را دوست داشت. مادرم زن با اعتقادی است. من اما دوست نداشتم هیچ‌وقتی از سال به عراق سفر کنم؛‌ خاصه در ایام اربعین. اما... مادرم وقتی شنید که رفقای عکاسم من را به این سفر دعوت کرده‌اند تا با آن‌ها به عراق بیایم و روی عکس‌هایی که آن‌ها از این سفر می‌‌گیرند، چیزی بنویسم، مشتاق‌تر از همیشه، خواست تا من بجای او به این سفر بروم. من به‌خاطر مادرم به عراق رفتم، و نرفتم که روی عکس‌هایی که دوستان عکاسم می‌گیرند، چیزی بنویسم. رفتم که برای او بنویسم. برای مادرم، که نمی‌توانست به این سفر بیاید". این کتاب شامل روایاتی داستان‌گونه درباره زائران و موکب‌داران و خانواده‌های شرکت‌کننده در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی، با ملیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف و نیز عکس‌هایی مستند از آنها است.

در بخشی از این کتاب آمده است:"هنوز توی سرم هستی مادر. تو بهتر از من می دانی که قبل از اینکه من به دنیا بیایم. مادربزرگ زیبا، اما فراموشی گرفته ام برایم نامی انتخاب کرد:«محمد»."

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

پادشاهان پیاده پادشاهان پیاده
۱۰ %
بهزاد دانشگر - محمدعلی جعفری
۹۲,۰۰۰
۸۲,۸۰۰ تومان
باش باش
۱۰ %
مرثا صامتی
۵۲,۰۰۰
۴۶,۸۰۰ تومان
ستون 1453 ستون 1453
۱۰ %
مسلم ناصری
۶۸,۰۰۰
۶۱,۲۰۰ تومان
اربعین طوبی اربعین طوبی
۱۰ %
سید محسن امامیان
۲۶۰,۰۰۰
۲۳۴,۰۰۰ تومان
جوادی کجایی؟ جوادی کجایی؟
۱۰ %
فاطمه تقی زاده
۹,۰۰۰
۸,۱۰۰ تومان
موکب آمستردام موکب آمستردام
۱۰ %
بهزاد دانشگر
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها