بنر پویش صندوق اربعین

باغ خنده 1

باغ خنده 1

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۵۰,۰۰۰
%۱۰
۴۵,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 3 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۴
وزن:
۱۲۶ گرم
شابک:
9789640234464

معرفی کتاب

کتاب «باغ خنده؛ جلد اول» شامل مجموعه‌ای از داستان‌های طنز و مطالب خنده‌دار است که با نقاشی‌های زیبا همراه شده و برای بچه‌ها سرگرمی جذابی به حساب می‌آید. هر بخش از این کتاب با خلاقیت نویسندگان آن به شکلی متفاوت طرح شده و با داستان‌های کُمیک (تصویری)، لطیفه، کاریکلماتور و یا داستان‌های بی‌کلام، پیامی مذهبی و اخلاقی را به کودک منتقل می‌کند. این مجموعه داستان به قلم «سید سعید هاشمی» نوشته شده و با هدف آشنا کردن بچه‌ها با مفاهیم فرهنگی و بومی ایران، به وسیلۀ طنز و صمیمیت آن‌ها را جذب خود می‌کند.

«حدیث، کمیک استریپ / خلیج فارس، شعر، کاریکلماتور، ماجراهای آقای شادان، عسل مجانی، موبایل بازی، ماجراهای شهر درهم و برهم، بفرمایید چند تا لطیفۀ خنک اما بامزه!، شوخی در جبهه، پنچر کردن چرخ گردون، غذای خوب و خیالات روزمرۀ نوید» عناوین داستان‌های این کتاب هستند. کتاب باغ خنده بخشی از دستۀ کتاب‌های پروانه است که به کوشش گروه کودک و نوجوان انتشارات به‌نشر، برای گروه سنی «ج» (کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم) به چاپ رسیده و منتشر گردیده است.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سفر به جنوب سفر به جنوب
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۸,۰۰۰
۱۶,۲۰۰ تومان
سگ خوب قصه ما سگ خوب قصه ما
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۰,۰۰۰
۹,۰۰۰ تومان
چغک چغک
۱۰ %
صهبا
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
غیر از خدا هیچکس نبود غیر از خدا هیچکس نبود
۱۰ %
۳۷,۰۰۰
۳۳,۳۰۰ تومان
جام جهانی در جوادیه جام جهانی در جوادیه
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
ترکش ولگرد ترکش ولگرد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها