بازیکن تیمی ایدئال

بازیکن تیمی ایدئال

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲۲۰,۰۰۰
۲۰۰,۲۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۴۵
وزن:
۲۳۰ گرم
شابک:
9786007677391

معرفی کتاب

کتاب «بازیکن تیمی ایدئال» نوشته پاتریک لنچونی یک اثر مفید و جذاب در حوزه توسعه توانایی‌های فردی و ارتقای کیفیت کار گروهی است. در این اثر نویسنده تلاش کرده در قالب یک روایت داستانی راهکارهایی برای اینکه بتوانیم یک تیم کارآمد تشکیل بدهیم و در این تیم بهترین گزینه‌ها را جای دهیم ارائه کند. به گفته نویسنده هر بازیکن تیمی ایدئال باید سه ویژگی هوشمندی، ولع و فروتنی را توامان داشته باشد. در داستان او جف که مدت بیست سال در سیلیکون ولی به شرکت‌های فناوری برتر مشاوره می‌دهد ناگهان تصمیم می‌گیرد مدیریت یک شرکت ساختمان سازی را برعهده بگیرد. او در این مسیر به چالش‌های متعددی می‌خورد که با ایجاد یک تیم عالی و استفاده از همکاری آن‌ها از پس این مشکلات فائق می‌آید.  مطالعه این کتاب به تمام دانش آموزانی که می‌خواهند کار تیمی را تمرین کنند، دانشجویانی که دوست دارند با همکلاسی‌هایشان کار استارتاپی خود را شروع کنند و مدیرانی که یک مسوولیت بزرگ را برعهده گرفته‌اند و برای پیشبرد اهداف شرکت به یک تیم قابل اعتماد نیاز دارند پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

کسانی که فقط فروتن‌اند اما اصلاً پرولع با هوشمند نیستند مهره‌های پیاده تیم‌اند. آن‌ها افرادی خوش برخورد مهربان و بی‌تکلف‌اند که صرفاً نیاز زیادی احساس نمی‌کنند کارها را به انجام برسانند و توانایی ایجاد روابط مؤثر با همکاران را ندارند آنها غالباً از گفت و گوها و فعالیت‌ها بیرون می‌مانند و تأثیر اندکی در عملکرد تیم دارند. مهره‌های پیاده موجی ایجاد نمی‌کنند بنابراین می‌توانند تا مدت نسبتاً زیادی در تیم‌هایی که به سازگاری اهمیت می‌دهند و عملکردی مطالبه نمی‌کنند به بقای خود ادامه دهند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مدیریت پروژه برای غیر مدیر پروژه مدیریت پروژه برای غیر مدیر پروژه
۱۰ %
کوری کوگن - سوزت بلیکمور - جیمز وود - سید آرمین میرحسینی
۱۷۸,۰۰۰
۱۶۰,۲۰۰ تومان
رسانه ی ایران رسانه ی ایران
۹ %
سید مهدی امیری
۱۰۰,۰۰۰
۹۱,۰۰۰ تومان
مدیریت بدون زور و اجبار مدیریت بدون زور و اجبار
۱۰ %
ویلیام گلسر - علی صاحبی
۹۷,۰۰۰
۸۷,۳۰۰ تومان
استراتژی رسیدن به استراتژی استراتژی رسیدن به استراتژی
۱۰ %
سیدحسین جلالی - مارتین ریوز - نات هانس - جانمجایا سینها
۲۱۴,۰۰۰
۱۹۲,۶۰۰ تومان
قصه های شب برای مدیران قصه های شب برای مدیران
۱۰ %
۱۷۵,۰۰۰
۱۵۷,۵۰۰ تومان
دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز
۱۰ %
حامد اختیاری - تارا رضاپور
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها