اینک شوکران جلد چهارم محمدعلی رنجبر

اینک شوکران جلد چهارم محمدعلی رنجبر

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۲,۰۰۰
%۱۰
۱۰,۸۰۰
تومان
موجودی:
فقط 3 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
زندگینامه داستانی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۰۴
وزن:
۷۶ گرم
شابک:
9786003303591

معرفی کتاب

شش اثر به‌یادماندنی از نشر روایت فتح، در مجموعه‌ای به نام اینک‌شوکران جای گرفته‌اند تا زندگی شهیدان زنده را برایمان تداعی کنند‌.

مردانی که پس از سالها جنگ، نبردی تازه با زخم‌های بی التیام را آغاز کردند؛ نبرد با مردن، نبرد با رخوت و نبرد با قلب‌های شکسته خودشان را‌.

راوی هرکتاب مجموعه، همسرانی هستند که ماجرا را از روزهای شیرین آشنایی با مردان آسمانی‌شان آغاز می‌کنند و سپس، تلخی مسیر را با ایمان تاب می‌آورند و با صبر پایان می‌دهند.

جلد چهارم این مجموعه، متعلق به جانباز شهید، محمدعلی رنجبر است؛ ماجرای ایستاده ماندن عاشقانه او را از زبان همسرشان، مرضیه کازرونی چنین می خوانیم:

((می گویند درد و رنج همراه ازلی تمام آدم ها است؛ درست از لحظه ای که متولد می شوند تا دم مرگ، اما انگار بیش تر آدم ها در برابر این همراه، اختیار و ارادتشان را از دست می دهند و ادامه ی زندگی برایشان ناممکن می شود. وقتی دردها یکی دو تا نباشد و همه بی درمان، وقتی جسم دیگر توان این همه درد را نداشته باشد، روح بلند و صبر ایوب می طلبد که هنوز زندگی کنی و به دردهایت لبخند بزنی.))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

اینک شوکران جلد پنجم سعید جان بزرگی اینک شوکران جلد پنجم سعید جان بزرگی
۱۰ %
۱۰,۰۰۰
۹,۰۰۰ تومان
اینک شوکران جلد دوم مصطفی طالبی اینک شوکران جلد دوم مصطفی طالبی
۱۰ %
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
اینک شوکران شهید حسین شایسته فر اینک شوکران شهید حسین شایسته فر
۱۰ %
۱۰,۵۰۰
۹,۴۵۰ تومان
اینک شوکران جلد اول منوچهر مدق اینک شوکران جلد اول منوچهر مدق
۱۰ %
۱۱,۰۰۰
۹,۹۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها