اون سر دنیا

اون سر دنیا

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
%۱۰
۱۰۳,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 3 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۰۸
وزن:
۱۸۸ گرم
شابک:
9786225327139

معرفی کتاب

کتاب «اون سر دنیا» داستان پسر دوازده ساله‌ای است که پدر و مادرش را در کودکی از دست داده و اکنون در خانواده‌ای آمریکایی به فرزند خواندگی گرفته شده است. جیدن پسر درونگرایی که دنیای شخصی خودش را دارد و دوست دارد مثل ادیسون اختراعات زیادی انجام بدهد و در مورد الکتریسیته چیزهای بیشتری یاد بگیرد. داستان از جایی شروع می‌شود که خانواده آمریکایی او تصمیم گرفته‌اند از قزاقستان پسر کوچک جدیدی را به فرزندخواندگی بگیرند. جیدن فکر می‌کند این اتفاق به خاطر این است که پنی و استیو از او خوششان نمی‌آید. جیدن هنوز در خیالش با مادر فوت شده‌اش زندگی می‌کند و خیال نمی‌کند هیچگاه این زن و مرد بتوانند جای او را برایش بگیرند. این کتاب توسط نویسنده آمریکایی-ژاپنی سینتیا کادوهاتا نگاشته شده که از نویسندگان نامدار کودک و نوجوان است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

هوای اتاق پیوند خفه بود با اینکه روز بود، آسمان پوشیده از ابر بود و کسی چراغ سقفی را روشن کرده بود جیدن حدس زد که معادل یک لامپ ۷۵ واتی است. ایالات متحده از نظر مصرف برق پس از چین در رتبه دوم جهان قرار داشت. قزاقستان در رتبه سی و دوم و رومانی در رتبه چهل و پنجم قرار داشتند. جیدن قبلاً در این باره جست وجو کرده بود. زن و شوهری را تماشا کرد که کارت‌هایی مصوّر را بالا گرفته بودند و به نوزاد خود می‌گفتند که هر یک از تصاویر چه بود و تلاش می‌کردند او را وادارند تا بعد از آنها کلمات را تکرار کند. زن پنی و استیو را زیر نظر گرفته بود. جیدن نمی دانست که آیا این‌ها همان زوجی بودند که میخواستند رمضان را به فرزندی بپذیرند یا نه.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
مترسک مزرعه آتشین مترسک مزرعه آتشین
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
ستاره من ستاره من
۱۰ %
حمیدرضا شاه آبادی - ناصر نادری
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
اصیل آباد اصیل آباد
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
نردبان جهان نردبان جهان
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۳,۰۰۰
۱۱,۷۰۰ تومان
شازده کوچولو (نیم رقعی) شازده کوچولو (نیم رقعی)
۱۰ %
دوسنت اگزوپری - رحماندوست
۳۳,۰۰۰
۲۹,۷۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها