بنر پویش صندوق اربعین

کتاب اردیبهشت اتفاق افتاد

کتاب اردیبهشت اتفاق افتاد

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۸۰,۰۰۰
%۱۰
۱۶۲,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۳۲۰
وزن:
۳۱۰ گرم
شابک:
9786225458505

معرفی کتاب

روحانی مدافع

مدافعان حرم یکی از دستاوردهای جدید انقلاب اسلامی است، دقیقا در زمانه ای که مخالفان جمهوری اسلامی ایران آن را متهم به عدم تربیت نیروهای معتقدی کرده بود که جان خود را برای وطن فدا کنند، جهانیان با پدیده ی نوظهوری به نام مدافعان حرم روبرو می شوند ، مدافعانی که در یک نگاه کلان و راهبردی برای آرمان و اعتقادات انقلابیشان از جان خود می گذرند و به یاری مظلوم می شتابند و از زاویه ای دیگر با این جانفشانی سایه جنگ را از کشور و مردمان خود نیز دور می کنند.

کتاب اردیبهشت اتفاق افتاد روایت زندگی روحانی مدافع حرم شهید حجت الاسلام مجید سلمانیان، کسی که  بعد از گرفتن دیپلم وارد حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) کرج شد است. این شهید والامقام در مناظق مختلف کشور به تبلیغ دینی پرداخته بود و در سال ۱۳۹۳ از طریق حوزه نمایندگی نیروی قدس تهران، بعد از گذراندن دوره آموزشی در یزد و کرمانشاه به سوریه اعزام شد.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:" روستای خلصه بودم که شیخ کمیل بی سیم زد و گفت شیخ جدیدمان رسیده، مجید سلمانیان با نام جهادی «عبدالله ابومهدی». آمدند پیش من. قرار بود با یکی از نیروهای لشکر ۲۵ برویم خان طومان و مجید را معرفی کنیم. اولین بار توی خلصه دیدمش. جوان چهارشانه هیکلی با چهره آفتاب سوخته و یک جای شکستگی روی ابرو. لهجه تهرانی داشت، لاتی و داش مشتی حرف میزد. با اینکه خیلی گرم سلام علیک کرد در اولین برخورد توی ذهنم گفتم: « اوه اوه این دیگه کیه کی میخواد با این کار کنه؟ چه آدم غدی به نظر میرسه.» "

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

طعم شیرین خدا جلد سوم (با تیغ مهربانی ات آخرش می کشی مرا) طعم شیرین خدا جلد سوم (با تیغ مهربانی ات آخرش می کشی مرا)
۱۰ %
طعم شیرین خدا جلد اول (من با خدای کوچکم قهرم) طعم شیرین خدا جلد اول (من با خدای کوچکم قهرم)
۱۰ %
۱۲۹,۰۰۰
۱۱۶,۱۰۰ تومان
طعم شیرین خدا جلد چهارم (با رشته محبتت به کجا می کشی مرا؟) طعم شیرین خدا جلد چهارم (با رشته محبتت به کجا می کشی مرا؟)
۱۰ %
سیاحت غرب سیاحت غرب
۱۰ %
محمدحسن آقانجفی قوچانی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
شنود شنود
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها