بنر پویش صندوق اربعین

کتاب آواز آن پرنده آتشین

آواز آن پرنده آتشین

کتاب آواز آن پرنده آتشین

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۳۷۵,۰۰۰
%۱۰
۳۳۷,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۳۹۶
وزن:
۲۱۴ گرم
شابک:
9786000353834

معرفی کتاب

 آواز پرنده ای آتشین

کتاب آواز آن پرنده آتشین نوشته سمیه کاظمی حسنوند، یک رمان اجتماعی است که به جامعه ایران در دهه ۱۳۶۰ پرداخته است. در این کتاب، نویسنده به داستان عشق، آرزوها و امیدهای مردم در شرایط جنگ و تحولات اجتماعی می‌پردازد. این اثر همچنین به روایت داستان زنان و مردانی می‌پردازد که زندگی‌شان تحت تأثیر جنگ قرار گرفته است. داستان این رمان با عشق سودابه به یکی از پسران همسایه آغاز می‌شود. اما این عشق با مخالفت برادر سودابه روبرو می‌شود و برادر برای دوری سودابه از آن پسر، خواهرش را به شهر اهواز می‌فرستد. سودابه پس از حضور در اهواز، با شرایط واقعی مناطق جنگ‌زده آشنا می‌شود و با ماجراهای جنگ روبرو می‌شود. این کتاب مناسب برای افرادی است که علاقه‌مند به درک بهتر شرایط جامعه در دوران جنگ هستند، همچنین برای کسانی که تجربه‌ای از جنگ ندارند و تنها از طریق روایت‌های دیگران با آن آشنا هستند. آواز آن پرنده آتشین با نگاهی به زندگی در دوران جنگ، خواننده را به تأمل و تفکر درباره‌ی تأثیرات جنگ بر زندگی انسان‌ها دعوت می‌کند و با شخصیت‌ها و داستان خود، خواننده را به سمت عمق‌های تجربه‌های انسانی هدایت می‌کند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:" ای من، ای زندگی! در میان این همه پرسش های تکراری در میان زنجیره بی پایان بی ایمانان در شهرهای آکنده از ابلهان به چه باید دل خوش کرد؟ ای من، ای زندگی! پاسخ این است: تو اینجایی که زندگی هست و یگانگی که نمایش بزرگ هنوز هم پا برجاست تا تو نیز کلامی به آن بیافزایی!"

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

پرواز پای دماوند پرواز پای دماوند
۱۰ %
محمد حسین علی جان زاده
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
شنبه آرام شنبه آرام
۲۰ %
محمدمهدی بهداروند
۹۵,۰۰۰
۷۶,۰۰۰ تومان
استاد (خرده روایت هایی از زندگی شهید شهریاری) استاد (خرده روایت هایی از زندگی شهید شهریاری)
۱۰ %
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
من مادر مصطفی من مادر مصطفی
۱۰ %
رحیم مخدومی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
به وقت نوترون جلد اول شهدا علی محمدی به وقت نوترون جلد اول شهدا علی محمدی
۱۰ %
۱۲,۰۰۰
۱۰,۸۰۰ تومان
شهید علم جلد اول شهید شهریاری شهید علم جلد اول شهید شهریاری
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها