بنر پویش صندوق اربعین

گوشی های آرمی

گوشی های آرمی

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۸۸
وزن:
۸۰ گرم
شابک:
9786226084239

معرفی کتاب

کتاب «گوشی های آرمی» داستان دختر نوجوانی به نام ریحانه است که درگیر یک ماجرای بزرگ می‌شود. او در مدرسه دختری درسخوان و آرام است که دوستان چندانی ندارد. برخلاف او، مهسا دختری پولدار و بی ادب است که حالا صاحب موبایل تازه و زیبایی شده است. موبایلی محصول شرکت آرمی که ادعا شده تمام استانداردهای بین المللی را رعایت کرده و کاملا مناسب استفاده کودکان است. این گوشی‌ها آرام آرام گسترش پیدا می‌کنند و بالاخره روزی می‌رسد که در دست تمام بچه‌های شهر یکی از این گوشی‌ها پیدا می‌شود. اما ریحانه که در خانواده‌ای مذهبی و فرهیخته بزرگ شده اجازه داشتن چنین وسیله‌ای را پیدا نمی‌کند. در ابتدا ریحانه حسرت این را دارد که چرا نمی‌تواند مثل تمام همسن و سالانش از این وسیله جذاب و سرگرم کننده استفاده کند اما کم کم متوجه تاثیر منفی و بدی که این موبایل دارد بر روی دوستش ثنا می‌گذارد می‌شود. او تصمیم می‌گیرد به همراه مادر و پدربزرگش به مقابله با این شرکت ترسناک برود و مردم را از چنگال این توطئه مخفی نجات دهد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

مادر در را باز کرد. دو تا مرد کت و شلوار مشکی پوشیده و عینک آفتابی به چشم زده پشت در ایستاده بودند. ریحانه قدمی به عقب برداشت و خودش را پشت سر مادرش قایم کرد. یکی از مردها خندید و با صدایی شبیه گوینده‌های تلویزیونی گفت: سلام روز شما بخیر امیدوارم که تا این ساعت لحظه‌های خوبی رو پشت سر گذاشته باشید. این بار مرد دیگر با خنده گفت: «عجب مادر و دختر با کمالاتی. به به از آشنایی باهاتون خوشبختیم ما از شرکت بین المللی گوشی‌های آرمی مزاحمتون میشیم.» ریحانه با شنیدن اسم گوشی‌های آرمی یخ کرد. آب دهانش را فرو داد و چادر مادرش را محکم‌تر گرفت. مرد دیگر با آن خنده مصنوعی و مسخره‌اش گفت: «همان طور که اطلاع دارید گوشی‌های آرمی مورد تأیید همه سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان ملل، سازمان بهداشت جهانی و صندوق کودکان است و البته بهترین وسیله برای آموزش و سرگرمی و حتی درآمدزایی دلبند شما است.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

خمپاره های فاسد خمپاره های فاسد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
روایتی ساده از ماجرایی پیچیده روایتی ساده از ماجرایی پیچیده
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
چغک چغک
۱۰ %
صهبا
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
تن تن و سندباد تن تن و سندباد
۱۰ %
محمد میرکیانی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
ترکش ولگرد ترکش ولگرد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها