کلید های یادگیری زبان های خارجی

کلید های یادگیری زبان های خارجی

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۹۵,۰۰۰
%۱۰
۸۵,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 3 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۲۸
وزن:
۱۶۸ گرم
شابک:
9786006229089

معرفی کتاب

ارتباط مهم‌ترین ویژگی انسان‌هاست و مبنای تمام تمدن‌ها و فرهنگ‌هایی است که امروز در آن زندگی می‌کنیم. زبان بستر این ارتباط است و در طی قرن‌ها، زبان نیز به همراه هنر، فلسفه، ادبیات و صنایع مختلف رشد کرده است. در دنیای امروز نیز که عصر ارتباطات نام گرفته انسان‌ها همچنان به همان اندازه، به زبان وابستگی دارند.

کتاب «کلیدهای یادگیری زبان‌های خارجی» روش‌ها و تکنیک‌های جدید و خلاقانه‌ای را برای یادگیری زبان به شما می‌آموزد؛ کلیدهایی که نویسندۀ این کتاب به کمک آن‌ها به 22 زبان زندۀ دنیا مسلط شده است! در نگاه اول این مسئله ممکن است برای شما آنقدرها باورپذیر نباشد، و نمونه‌های زیادی هم وجود دارند که اثبات می‌کنند حق دارید در این مورد شک داشته باشید. اما در این کتاب شیوه‌های فردی را می‌خوانیم که رئیس یک موسسۀ آموزشی چندزبانه است و خود، از کودکی شروع به یادگیری زبان‌های مختلف کرده است. «علی پیرهانی» در این کتاب متُدهای شخصی‌سازی‌شدۀ خود را با استفاده از فرمول‌های تجربی به شما آموزش می‌دهد. نویسنده ادعا نمی‌کند که قرار است شما با کلیدهایش در عرض 3 ماه به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید؛ بلکه با این فرمول‌ها یک قالب کلّی از ساختار واژه‌ها، عبارت‌ها، جمله‌ها و اصطلاحات در ذهن شما شکل می‌دهد. نکته‌ای که این بر آن تأکید دارد، این است که با این روش‌ها، آسان‌تر و سریع‌تر در تداعی معانی و درک مطلب پیشرفت خواهید کرد؛ اما بی‌شک کلیدی‌ترین عنصر در این فرآیند، زمان و پشتکاری است که برای این تمرین‌ها صرف می‌کنید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانیم:

«بیایید یک مثال را با هم بررسی کنیم. از مزایای برخورداری از پزشک خانوادگی این است که هر یک از اعضای خانواده، یک پروندۀ جداگانه دارد. به این ترتیب پزشک معالج می‌تواند پیشینۀ پزشکی بیمار خود را دنبال کند. در واقع پزشک با علم به خصوصیات فردی بیمار خود و همچنین آگاهی از سرعت بهبود او و بسیاری معیارهای دیگر، بهترین درمان را در نظر می‌گیرد.
برخی از کارشناسان آموزش زبان در دنیا آن‌چنان به این مسئله اغراق‌آمیز نگاه کرده‌اند که اعتقاد دارند برای هر زبان‌آموز، یک معلم زبان مجزا می‌بایست در نظر گرفت.
در واقع داشتن چنین رویکردی نسبت به کلاس‌های زبان صحیح تلقی نمی‌شود؛ چرا که فرایند یادگیری زبان در کلاس‌سهای گروهی به مراتب تأثیر‌گذارتر است؛ اما با الهام از چنین رویکردی حداقل می‌توان انتظار داشت که هر زبان‌آموز یک پروندۀ شخصی داشته باشد. در حقیقت با پُر کردن خلأ مشاوره در کنار آموزش زبان، می‌توان به چنین نمایه‌هایی دست یافت که در بردارندۀ پیشینۀ زبان‌آموزی فرد و همچنین دغدغه‌ها، علایق، نقاط ضعف و قوت، الگوی یادگیری و دیگر اطلاعات شخصی هستند که در فرایند زبان‌آموزی تأثیر‌گذارند.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

من دیگر ما (جلد سوم) من دیگر ما (جلد سوم)
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۹۶,۰۰۰
۸۶,۴۰۰ تومان
از نو با تو (جلد 1) از نو با تو (جلد 1)
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۶۹,۰۰۰
۶۲,۱۰۰ تومان
از نو با تو - جلد 4 از نو با تو - جلد 4
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
از نو با تو - جلد 3 از نو با تو - جلد 3
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۶۱,۰۰۰
۵۴,۹۰۰ تومان
مغز کودک من - از بارداری تا یک سالگی مغز کودک من - از بارداری تا یک سالگی
۱۰ %
۸۹,۰۰۰
۸۰,۱۰۰ تومان
محرمانه با مادران محرمانه با مادران
۱۰ %
ریحانه خلیل اکبر
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها