پرواز در گلستان

پرواز در گلستان

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
خشتی
صفحات:
۲۴
وزن:
۶۶ گرم
شابک:
9786229797471

معرفی کتاب

کتاب «پرواز در گلستان» داستانی کودکانه است که داستان زندگی «شهید محمود شهبازی» را از زبان یک پرنده روایت می‌کند. این پرنده به همراه همسر و فرزندش در حیاط خانه‌ای لانه می‌کند که محمود کوچولو تازه اولین سال‌های زندگی‌اش را در آن می‌گذراند؛ اما از همان دوران اخلاق نیک و لبخندی که همیشه بر لب دارد، پرنده‌ها را به سمت آن‌ها می‌کشاند. او داستان بزرگ شدن محمود را در خانه‌ای تعریف می‌کند که عطر قرآن همیشه در آن به مشام می‌رسد و مادر پسرش را با آموزه‌های اسلامی و سخنان امام علی (ع) تربیت می‌کند. اما یک روز دشمن به شهر آن‌ها حمله می‌کند و محمود، مثل همیشه در کمال آرامش و وقار، به همراه دلاورمردان بسیار دیگری از کشور به جنگ دشمن می‌رود.

«طاهره ظُهوری» داستان زیبای شهید محمود شهبازی را به جبهه‌ها می‌برد؛ جایی که او برای رزمنده‌های دیگر هم یک نمونه است و با کمک‌های فراوان و برخوردهای خوبش، همه را به سیره و رفتار خود علاقه‌مند می‌کند. در پایان داستان با تصویرگری‌های جذاب «محدثه علیشاه» روایت شهادت این مرد خدا را می‌بینیم و پرنده برایمان می‌گوید که به خاطر ایثار و فداکاری افرادی مانند او خرمشهر آزاد شد و به احترام آن‌ها، همیشه به همراه پرنده‌های دیگر به گلستان شهدای اصفهان می‌رود تا در کنار مزار او آرامش بگیرد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

عروسک کج و کوله (داستان‌های شکرخدا) عروسک کج و کوله (داستان‌های شکرخدا)
۱۰ %
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
آرزوی زنبورک آرزوی زنبورک
۱۰ %
کلر ژوبرت
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
فیلشاه: کی از همه بهتره؟ فیلشاه: کی از همه بهتره؟
۱۰ %
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
پانچلو    هدیه مخصوص تو پانچلو    هدیه مخصوص تو
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
پانچلو   ای کاش بینی من هم سبز بود پانچلو   ای کاش بینی من هم سبز بود
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
زیرزمین بازی (داستان‌های شکرخدا) زیرزمین بازی (داستان‌های شکرخدا)
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها